Vývojář popisuje design světa CP 2077
První epizoda Night City Wire přinesla hromadu detailů o chystaném RPG z dílny studia CD Projekt RED, krom traileru jsme se dočkali také gameplay ukázek od šťastlivců, kteří již mohli Night City alespoň na chvíli navštívit. Druhá epizoda by se měla objevit v následujících týdnech. Do té doby musíme vzít zavděk jinými zdroji informací. Třeba rozhovory s vývojáři.
V jednom z podcastů se nedávno objevil level designér Miles Tost, jenž se rozpovídal například o fungování otevřeného světa, na němž pracuje samostatný tým. Tost zdůraznil, že je prozkoumávání světa nedílnou součástí zážitku. Hráči by měli neustále narážet na nové věci, další a další překvapení. Hned po absolvování prologu se lze volně pohybovat po celé mapě, stále je však potřeba mít na paměti, že jde o RPG, takže je nutno počítat s potyčkami s mnohem silnějšími nepřáteli.
Hráči také kdykoliv mohou tasit zbraň a utrhnout se ze řetězu. Tím ale vzbudí zájem u policejních složek, od nichž si okamžitě vyslouží nálepku „Cyberpsycho”. A podle toho s ním také bude zacházeno. V Night City je podobných psychopatů více a hráči na ně na cestách čas od času narazí, což může vyústit ve speciální event. Tato střetnutí autoři zakomponovali také do kampaně.
Tost se zmínil i o volbách, které by se měly kombinovat s původem a specializací daného hráče, což následně určitým způsobem ovlivní příběh. Rozhodnutí padnou například ohledně přístupu k řešení úkolů. Vývojáři v poslední době zapracovali na bojovém systému, zaměřili se také na rozšíření možností v rámci destrukce prostředí.
Cyberpunk 2077 vychází 19. listopadu na PC, PS4 a Xbox One. Hra bude zároveň hned v den vydání přístupná i na next-gen konzolích.