Vývojář CP2077 hovoří o vytváření postavy
Velký nebo malý. Hubený či při těle. Muž nebo žena. Tyto a mnohé další palčivé otázky, které nevyhnutelně patří k vytváření postav, jsou s námi již od nepaměti, díky čemuž jsme se je podvědomě naučili přijímat za běžné. Vývojáři z CD Project Red však chtějí tento omezený pohled poupravit, a Cyberpunk tak má i v tomto ohledu nabídnou volnost jako málokterá hra.
Během rozhovoru s magazínem Metro tak senior concept artist, Marthe Jonkers, vedle odpovědi, zda se dočkáme i multiplayeru, například prozradil, že v Cyberpunku 2077 nebudeme vázáni striktním výběrem - muž či žena. Namísto tohoto klasického schématu bychom totiž měli dostat přístup k sofistikovanému systému, jež nabídne nespočet možných tělesných typů, které půjde následně měnit a kombinovat.
U každého takto zvoleného typu těla tak budeme moci například rozhodnout, zda připojit mužský, nebo ženský hlas, a svému či své V tak vdechnout přesně tu podobu a osobnost, jakou si skutečně přejeme. K tomu si připočtěte možnost úpravy odstínu kůže, volbu tetování či změnu účesu a dostáváte množství kombinací, ze kterého si zkrátka vybere každý.
A kdyby vám to náhodou stále bylo málo, připomínáme, že výraznou roli sehraje i systém tzv. Lifepaths, jejichž výběr vám od již od začátku hry předurčí, ve kterých činnostech budete vynikat více a ve kterých zase méně.
Na závěr se sluší podotknout, že otázka genderu či sexuální témata samozřejmě nejsou v případě Cyberpunku žádnou novinkou. Jejich přítomnost je známa již poměrně dlouho, avšak až nyní došlo na to, že jeden z vývojářů tato ošemetná témata uchopil a vnesl do nich více světla. My se rozhodně nehádáme, jelikož pro nás to znamená jediné. Máme zase o kousek lepší představu, v jaké podobě k nám hra 16. dubna dorazí.