V PUBG se testuje rank systém
Hráči kompetetivních stříleček velmi rádi pozorují různé statistiky odrážející jejich úspěšnost ve hře. Ať už jde o efektivitivitu střelby, poměr smrtí vůči sebraným životům, případně celkovou úspěšnost vyjádřenou v procentech. Nadstavbou jsou pak žebříčky, v nichž se mohou na základě úspěšných zápasů posouvat výš a výš. V PUBG doposud takový žebříček chyběl, nyní se objevuje ve zkušební verzi.
Jak systém funguje? Na začátku každé sezóny se odehraje deset zápasů, načež se hráči umístí do tabulky podle úspěšnosti. V tabulce se mohou hráči posouvat výš, pokud budou v zápasech úspěšní. Body získají na základě umístění, uděleného poškození a dalších faktorů.
Ve hře je celkem osm ranků – Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Elite, Master a nejprestižnější Grandmaster. V něm bude sto nejlepších. Aby se tedy hráč do posledního ranku dostal, musí být nejlepším mezi miliony dalších. Každý typ hry bude mít svůj vlastní rank, odděleny budou hry v sólo režimu od skupinového, first person pohled od podledu ze třetí osoby.
Beta by měla běžet dva měsíce, výsledky z testování pak poslouží vývojářům ke zhodnocení systému a případným úpravám. Celý systém je vysvětlen v přiloženém videu. Co na novinku říkáte? Hru si můžete zakoupit na Xzone.