theHunter vyjde v říjnu i na obou konzolích
Víte, jak to chodí. Simulátory existují na všechno. Většina vás nezajímá vůbec, některé vás zajímají, protože vás zajímá daná tématika, ale jen zlomek vás zaujme i tehdy, nemáte-li k látce žádný vztah. To se může stát třeba ve chvíli, když uvidíte theHunter.
Možná, že důvodem pro někoho bude i to, že hru vyvíjí vedle (dceřiného) studia Expansive Worlds i autoři, které znáte ze série Just Cause nebo Mad Max. Švédští Avalanche Studios ale trochu ubrali z plynového pedálu a na jaře vydali theHunter: Call of the Wild. Na Steamu si hru většina hráčů pochvaluje, a to je skvělá výchozí pozice na to pokročit dál – na konzole.
Vydání není nijak daleko. Hráči si mohou vysokou ulovit už 2. října, a to jak na Xboxu One, tak na PlayStationu 4. Součástí balení budou i dva dodatky Tents & Ground Blinds a ATV. Jedno do hry přidává různé úkryty, z nich můžete na divokou zvěř číhat, druhé vás učiní s novou čtyřkolkou mobilnějším.
Ačkoliv se jedná o simulátor, jejichž (především grafické) kvality nebývají vždycky stoprocentní, theHunter vypadá naprosto parádně. O otevřený svět se stará proprietární engine Apex, stejně jako o dynamické počasí a denní/noční cyklus. Více vykoukáte z traileru. Stejně jako další simulátory, theHunter vás překvapí svou komplexností. Ale třeba se vám za 40 dolarů trefí do noty.