Téměř vznikli druzí Simpsons: Hit & Run
Jednou z překvapivě kultovních městských akcí je spíše nenápadný titul The Simpsons: Hit & Run, který v roce 2002 potěšil řadu kritiků i hráčů. Odlehčená odpověď na obří hit Grand Theft Auto III s populární žlutou rodinkou v hlavní roli se od té doby stala kultem a dodnes je považována za jedno z nejlepších herních zpracování animovaného sitcomu.
Je pochopitelně smutné, že jsme se nikdy nedočkali druhého dílu. I když cesta k němu existovala. V rozhovoru pro web GAME Media totiž Joe McGinn, šéfdesignér původní hry, potvrdil, že druhý díl vznikal a dokonce měl velmi rané, funkční demo. Greg Meyer, programátor fyziky, prý přišel s prvními nápady a stvořil kompletní výpočetní systém pro předměty tažené autem, k divoké hratelnosti ježdění ve vozidlech se tak měly připojit přívěsy. Vývoj nakonec skončil v momentě, kdy do soutěže vstoupila společnost EA a zakoupila výhradní práva na herní zpracování seriálu.
Producent hry Vlad Ceraldi nedávno poznamenal, že by si hra zasloužila remaster nebo remake, což v rozhovoru McGinn podepisuje. „Samozřejmě - moc bych si ji chtěl zahrát na mém Nintendu Switch. Když už jsme u toho, PC verze, pokud se k ní dostanete, funguje na současných verzích Windows a navíc je kompatibilní se spoustou opravdu úžasných modifikací,“ dodává.