Phantom Pain si žije vlastním životem
Zatímco Západ si už své herní veletrhy užil dosyta, pro zbytek světa ještě není konec. Chystá se Tokyo Game Show (19. - 22. 9.), kam sice výpravu neposíláme, ale o to víc budeme akci sledovat. Poslání je jednoduché - nasát co nejvíc informací o PlayStation 4 a hrách, které jsou důležité i pro ostatní regiony, než je Japonsko.
Jednou z nejdůležitějších je pak bez dlouhého přemýšlení Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, který by měl být na pódiu představen v hratelné ukázce samotným Hideo Kojimou. Může se ale stát, že bude ukázka během hraní ukončena, protože si Kojima Productions, potažmo sám hvězdný designér, neví rady s umělou inteligencí. "Pokud budete sledovat demo v rámci naší konference, možná budu muset skončit dřív kvůli chybám," postěžoval si Kojima na svém Twitteru a následně problém blíže vysvětlil. "Proboha, demo je o sto procent obtížnější. Chování nepřátel je pokaždý jiné, nemohu si pomoci, ale nejde jej předvídat. Během hraní jsem zjistil, že je nemožné připravit si prezentaci," tvrdí Kojima a svět tak může zase jednou tleskat propracovanému PR.
Pokud byl totiž nějaký problém s předchozími MGS hrami, pak to byla právě předvídatelnost chování vašich nepřátel, je tedy logické, na čem vývojáři mimo jiné zapracovali. Kojimovo vyděšení z tohoto "problému" je tedy jen jeho vcelku osobitý způsob, jak propagovat další prvek své hry a trollovat všechno a všechny. Díky, Joakime... :)