PC verze Sea of Thieves nebude jen portem
Pirátská a pestrobarevná akce Sea of Thieves se prezentuje novým videem, které se zaměřuje na PC verzi hry a které ukazuje, čím bude verze pro počítače specifická a jak se bude hra odlišovat od toho, jak vypadá i jak se hraje na Xbox One.
Předně se přímo od zástupce tvůrčího týmu dozvídáme o tom, kterak se vývojáři snaží vyhnout tomu, aby vznikl prostý port. Chybět na to konto nesmí podpora 4K rozlišení, možnost vypnout omezení počtu snímků za vteřinu i podpora ovládacích periferií specifických pro platformu PC. Celkové video pak přichází ve spolupráci s výrobcem grafických karet Nvidia a jedná se spíše o rozhovor o tom, čím vším je Sea of Thieves unikátní.
Přímých záběrů ze hry tedy příliš mnoho neočekávejte, nicméně pár zajímavých se k nám touto formou přeci jen dostává a spatřit tak můžete kupříkladu i nelítostný souboj se žralokem, kterého je zřejmě opravdu těžké zastřelit. Pod vodou obzvláště.
Vedle toho se dozvídáme, že v rámci Gamescomu autoři vůbec poprvé vyzkoušeli již tolikrát zmíněnou hru mezi oběma zúčastněnými platformami naráz. A fungovalo to prý nejen velmi dobře, ale zároveň tímto krokem vývojáři obdrželi důležitá data potřebná pro další optimalizaci.
Zatím to zkrátka vypadá dobře, jediný problém tak nyní zřejmě spočívá v tom, že stále ještě neznáme konkrétní datum vydání a na hru si budeme muset počkat nejdříve až do první poloviny příštího roku. Do té doby však bude možné hru vyzkoušet, a to skrze registraci na této adrese.