Neil Druckmann pochválil Elden Ring. Hra ho zaujala způsobem vyprávění příběhu
V herní branži se často stává, že tvůrci hledají inspiraci u konkurenčních projektů, a to i přesto, že spadají do úplně odlišných žánrů. Příkladem může být Neil Druckmann, který přiznal, že ho v tomto směru zajímá Elden Ring.
- Neil Druckmann ocenil práci studia FromSoftware
- Elden Ring podle něj spoléhá na odvážné techniky v rámci vyprávění příběhu
Prezident studia Naughty Dog v rozhovoru pro plátek The Washington Post prohlásil, že ho Elden Ring zaujal především stylem vyprávění příběhu. Tvůrci z FromSoftware totiž často využívají pasivních technik, nespoléhají se pouze na dialogy a cutscény, což je dle Druckmanna velmi sympatické.
Oceňovaný scenárista dodal, že je podobný přístup vidět i v The Last of Us. “Nejlepší příběhy v The Last of Us jsou zpracovány ve formě filmečků, ale hodně jich najdeme v rámci gameplay pasáží. Pohyb po prostoru, snaha o porozumění minulosti daného místa pouhým pohledem a jeho průzkumem…” nastínil, přičemž dodal, že ho nejvíce těší tituly, které hráče nevodí za ručičku, jelikož věří, že jim některé věci přirozeně dojdou. A tímto přístupem se může pyšnit také Elden Ring.
Druckmann naznačil, že se rozhodně nebojí experimentovat, ačkoli to neznamená, že by zcela opustil tradiční techniky, které v jeho projektech dobře fungují. “Neusínám na vavřínech, snažím se zkoušet nové věci, něco trochu jiného, co se nemusí každému líbit, ale to je v pořádku. A mohu říct, že lidé, s nimiž nyní pracujeme, jsou nadšeni z různorodých projektů vznikajících v Naughty Dog.”