Jak vzniká fatalita? Se zvonem na záchod
Videohry nevznikají jen v pohodlí za kancelářským stolem v počítači, kde se pod rukama schopných programátorů rodí prostřednictvím klávesnice Mortal Kombat X.
Autoři hry z týmu NetherRealm Studios v živém přenosu odhalili, jak se rodí zvukové efekty pro fatality a další nechutnosti. Možná vás překvapí, že když ve hře uslyšíte, jak nepřítel vyvrhne vašemu borci vnitřnosti, nebo mu urve hlavu, doprovodný zvuk nevzniká v žádném komplikovaném audio softwaru, ale rodí se v prozaickém kýblu slizu za pomoci gumového zvonu na prošťouchnutí ucpaného záchodu nebo odpadu.
Jak dále vývojáři zdůraznili, kromě břečky sajrajtu, která občas vydává zvuky pleskajícího masa a jindy na zvukaře doslova prdí, bylo potřeba spoustu dalších fint na ozvučení útoků a fatalit. Všechny ty nechutné mlaskavé, čvachtavé i praskavé efekty si během výroby vyžádaly obrovské množství zeleniny, ovoce a ořechů, které bylo třeba rozdrtit ve snaze najít ideální doprovodný zvuk.