Cyberpunk a dopad původu naší postavy
Cyberpunk 2077 je hlavně RPG, a to se neobejde bez schopností, statistik a specializací. Právě o této části se v krátkosti rozpovídal Mateusz Tomaszkiewicz, úkolový režisér. V krátkém videu prozradil i dopad tzv. „lifepaths“, jenž si hráč vybírá na začátku hry.
„Máme velkou škálu různých schopností, které se modifikují podle toho, jak se vyvíjí hráčův charakter. Tyto schopnosti pak dopomůžou k objevení různých cest v levelech nebo úkolech. Kromě toho zde máme „lifepaths“, neboli původ naší postavy. Lifepath si vybíráme při tvoření postavy a například Street Kid bude umět mluvit s gangy, a naopak korporát zase s lidmi z korporací, protože ví, jak přemýšlí a fungují“.
How will your character's life path and choices made throughout the game affect quests? Listen to #Cyberpunk2077 Quest Director @MTomaszkiewicz shedding some light on that! pic.twitter.com/mbNMVA33p1
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) July 15, 2019
V dalších tweetech CD Projekt RED prozradil, že budeme mít na výběr tři „lifepaths“, a to Street Kid, Corpo a Nomad. Každá tato cesta ovlivní to, jak se bude Cyberpunk chovat. Tomaszkiewicz také prozradil, že pro plný zážitek si hráč bude muset hru projít minimálně třikrát.