inzerce

Dohrajte s námi: Bloodborne #2

přidáno: 13. 7. 2017, 3188 zhlédnutí

Cestu do Cathedral Ward střeží zdivočelý Gascoigne. Poradíme si s ním napodruhé, abychom odhalili další tajemství Yharnamu?

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20880027
PoetaBezRymu napsal 19. 7. 2017 v 02.17

Cokovenecek: Nepochopil si, o čem tato diskuze je. Nehodnotím Bloodborne jako takový, pouze vyjadřuji názor, že to od redaktorů hrej.cz nebylo nejštastnější, vybrat zrovna tenhle titul k pravidelnému vysilání, když mohli vybrat něco zajímavější a to nejen pro ně samotné, ale i pro oči nezaujatých diváků.

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 19. 7. 2017 v 02.06

The Undead End: Nemyslím si, že je Bloodborne blbost, pouze zastávám názor, že je to nevhodná hra pro streamování. (a ano, argument, že je to na youtube populární, tak to je asi super, neberu - Na youtube je populární třeba zvracení - a taky to není super)

Editováno: 19. 07. 2017 v 02.24

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 19. 7. 2017 v 01.52

prso: Samozřejmě, že mi jde o diskuzi, pouze v dané diskuzi zastávám svůj postoj na věc a proto odpovídám stylem, jakým odpovídám. Můj názor na hru Bloodborne je takový, který jsem vyjádřil a ostatní semnou nesouhlasí. Ok, beru, nemám s tím problém, ale ať tedy do diskuze něco přispějí a napíši relevantní důvody, proč jim tato hra připadá dobrá, respektive, proč si myslí, že je zábavné sledovat, jak jí hraje někdo jiný. To je diskuze. Výměna názoru. Neosočování. Určitá míra nadhledu, etc.

Editováno: 19. 07. 2017 v 02.02

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 7. 2017 v 09.10

prso: Lépe bych to říct nemohl.

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Cokovenecek napsal 18. 7. 2017 v 00.34

PoetaBezRymu: Bloodborne je o zabíjení nepřátel?No shit Sherlock, to obvykle RPG mlátičky jako Bloodborne či Dark Souls bývají.
Najdi mi jedinou A/AAA hru, která není neustále o tom samém.To bych rád viděl.
Problém není v tvém názoru, ale v jeho prezentaci.
Bloodborne je o combat systému, který sice není již tak originální jako kdysi, ale je to stále jeden z nejzábavnějších, co se A/AAA her týče.Bloodborne překypuje atmosférou a perfektním level designem, zajímavým lorem, který lenoch nepochopí.Nemluvě o skvělém PVP systému, soundtracku, gameplayi, boss fightech, různorodosti prostředí, role-playingu a mechanikách hry samotných.
Na hře mě baví sledovat, kolika různými způsoby/styly hry ji můžeš projít.Není tam sice můj oblíbený štít z jedničky, ale budiž, rychlejší gameplay prospěl.
Chápej, že dneska už hry nejsou o originalitě, ale především o kvalitě.

Nahlásit nevhodný obsah

20918497
Patrick Tulloch napsal 17. 7. 2017 v 23.21

PoetaBezRymu: Poeto, já vím k čemu jsou diskuze. Já nikdy nebudu psát komentář pod hru, článek, novinku či pod recenzi ke hře která mně nezajímá, protože když mně něco nezajímá tak nebudu ztrácet svůj čas a raději napíšu něco ke hře která mně zajímá. To je ale o charakteru člověka a o tom jestli chce nebo nechce být ostatními okolo označován za trolla. (Řečnická otázka) Proč si myslíš, že se všem musí líbit to co se líbí tobě, nebo nelíbit to co se nelíbí tobě?

Chápu že jen pišes svůj názor ale vše má své meze.


Editováno: 17. 07. 2017 v 23.23

Nahlásit nevhodný obsah

20876000
The Undead End napsal 17. 7. 2017 v 21.33

PoetaBezRymu: Ale to já souhlasím s Tvým názorem na streamy z Bloodborne. Hra mě nezaujala a na streamy koukat nebudu; byť to je nejspíš i tím, že mi nepřijde nijak atraktivní samotná myšlenka koukat na 20 videí s průchodem jedinou hrou. Nesouhlasím jen s formou, kterou jsi k vyjádření svého nesouhlasu zvolil. Tj. desítky diskusních příspěvků s variací na téma "Bloodborne je blbost"...

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 17. 7. 2017 v 21.24

OneShot: Co v tom komentáři bylo?

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 17. 7. 2017 v 21.20

PoetaBezRymu: Klidně's tu mohl ten původní komentář Silesianovi nechat, to už je asi jedno. Už tvůj první komentář byl nebetyčně povýšenecký, a v tomhle stylu úspěšně pokračuješ. Proč útočíš na Pavla? Nebo na Rheina, který ke tvému komentáři ani nic nenapsal, a ty ho nazveš degenerovaným? Hádám, že to vysvětluje tvůj profil na facebooku, to je taky supr počtení.
Zatímco tady už všichni pochopili, že asi tuhle hru nemáš rád a že máš nosánek kapku nahoru, ty jsi asi nepochopil, že je to tu všem u pr***e. Čeho chceš dosáhnout tím, že tu budeš do omrzení opakovat stále stejné hovadnosti? Nám je srdečně jedno, jestli se pánovi něco líbí/nelíbí. Stačí napsat jeden dva slušné komentáře. Ty sis vybral cestu strefovat se do všeho a do všech, tak se nemůžeš divit, žes dostal také patřičnou odezvu. Diskutovat by měl jen ten, kdo dokáže přijmout argumenty druhého, popř. má tolik rozumu, že diskuzi ukončí.
Jestli nejsi troll, jak tvrdíš, tak prosím pod další video s Bloodborne už nic nepiš. Nebo jsi takový trouba, že se budeš dívat na tři videa za sebou se hrou, kterou absolutně nejvíc na světě nenávidíš?
Už pod tohle video nic psát nebudu, diskutovat s tebou nemá cenu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 17. 7. 2017 v 21.11

PoetaBezRymu: Ale blbost diskutovat, tobě o žádnou diskuzi nejde. Svůj první příspěvek si začal slovy "Říkám to znovu a stále," protože už jsi psal pod několik jinejch článků dokola, že chceš Warlords 1, mám pocit, že i pod článek o tričku. To jseš dítě, že nepřestaneš, dokud neni po tvym? Pak začneš normativně určovat, co se hodí a nehodí pro stream. Fakt, že streamování těchhle typů her je naopak hodně populární, ignoruješ. Pak někdo napíše, že ho tyhle hry bavěj hrát i na ně koukat, a ty na něj reaguješ, že ho lituješ a mluvíš o degeneraci dnešních hráčů. To je diskuze? A pak se samozřejmě urazíš, že tě někdo nazve trollem. Odpovědi na svý otázky najdeš v recenzi nebo v příspěvcích pod ňákym streamem. Jo a v jednom příspěvku jde reagovat na víc osob, nemusíš jich psát pět po sobě.

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 17. 7. 2017 v 20.48

Tak to zkusím jinak. Co Vás na této hře baví sledovat? Co je na ní tak zábavného, že od ní divák nemůže odtrhnout oči? Jaké zajímavé herní mechanismy (nerepetivní) tato hra nabízí? Čím je tato hra tolik unikátní? Jak vnímáte příběh ve hře? Čím je vyjmečný? Nabízí hra nějaké možnosti volby, čím by sledování pro diváka mohlo být zajímavé? A co tuto hru odlišuje od obyčejné koridorovky, kde hráč prochází z levelu do levelu, poráží menší nestvůry, až se na konci levelu dostatne k hlavnímu bossovi a po jeho zdolání jej hra odmění postupem do další lokace, kde se tento mechanismus opakuje... ?

Editováno: 17. 07. 2017 v 20.59

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 17. 7. 2017 v 20.44

Patrick Tulloch: A já zase nechápu, že i v dnešní době spousta lidí pořád nechápe, k čemu vlastně mají sloužit komentáře pod články/videi. ;-)

Btw, jít po Zaklínačovi a Skyrimu hrát tohle, to tedy přeju hodně štěstí..

Editováno: 17. 07. 2017 v 20.46

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 17. 7. 2017 v 20.41

The Undead End: Promiň, ale ty zase nechápeš uplně dobře mě. Nerýpu do všech okolo, pouze rýpu do Bloodbornu, protože mi to nepřijde jako zábavná hra a pouze odpovídám ostatním uživatelům, kteří reagují na můj komentář. A to má být špatně? Možná se budu opakovat, ale od čeho pak takové diskuze jsou, když člověk, který se snaží odpovídat a diskutovat, je osočen ze spamu a trollingu a to jen proto, protože nesdílí názor ostatních? ...

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 17. 7. 2017 v 20.36

OneShot: Zaplevelit několik diskuzí = napsat jeden komentář pod první video s Bloodborne, po pár dnech napsat druhý komentář pod druhé video s Bloodborne a následně diskutovat (ano, od toho diskuze je) s ostatními uživateli, kteří reagují na můj komentář? ... :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 17. 7. 2017 v 16.49

PoetaBezRymu: Ivane, Ivane, nic jsi nepochopil... Silesian má pravdu, jedna věc je slušně stručně vyjádřit svůj názor, druhá zaplevelit několik diskuzí a rýpat do všech okolo. Mimochodem, když máš tak rád příběhy, proč chceš vidět zrovna Warlords, strategii? Nemusíš odpovídat, jen řecnická otázka.
Jinak se připojuji k The Undead End, aby spamující, netolerantní a drzé opičky po zásluze dostávaly banánek.

Editováno: 17. 07. 2017 v 17.59

Nahlásit nevhodný obsah

20876000
The Undead End napsal 17. 7. 2017 v 15.31

PoetaBezRymu: Ne, chápeš to úplně špatně. Hrej.cz zjevně pořád toleruje hromadu Tvých veskrze nepozitivních komentářů, stejně jako všechny komentáře ostatních, kteří s Tebou nesouhlasí.

Což se nejspíše změní, pokud při každém přihlášení budeš i nadále tvořit pět komentářů na jedno a to samé téma (potažmo, když tyto obsahují invektivy typu "je mi tě fakt líto").

Nahlásit nevhodný obsah

20841627
Silesian napsal 17. 7. 2017 v 14.48

PoetaBezRymu: Okamžitě? Si děláš prdel. Byl jsi označen za trolla až poté, co jsi všude začal spamovat Warlords. Asi neznáš míru.

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 17. 7. 2017 v 14.44

Ehm, takže to chápu správně, že na hrej.cz se tolerují pouze pozitivní komentáře? A člověk, co si dovolí napsat názor, který se neshoduje s názory redakce, či ostatními uživateli, tak je okamžitě označen za trolla?

To mě potom napadá - Není pak lepší možnost komentářů pod články raději zrušit? ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20825828
OneShot napsal 17. 7. 2017 v 13.24

PoetaBezRymu: Znáš písničku Řiditel autobusu od The Tap Tap? Ten refrén na tebe docela sedí, zvláště pak třetí verš, jistě ho, Poeto, poznáš.

Nahlásit nevhodný obsah

20918497
Patrick Tulloch napsal 16. 7. 2017 v 23.30

Já upřímně nechápu to, proč někteří lidé musí svůj názor prosazovat tak moc, až to začne ostatní otravovat a rušit. Když se mi něco nelíbí tak se na to nebudu koukat a když se mi něco líbí tak se na to budu koukat. Když mi něco nesedí tak ale nemusím zaplnit celou stránku příspěvky které jsou bez hlubšího smyslu jako to například udělal kolega níže. Je to smutné, ono být internetovým trollem je dnes asi v módě.

Toto byl můj první Let's Play na Hrej a konečně jsem uviděl jak vypadají Pavel Makal a David Plecháček. Kluci, díky za supr let's play, hodně jste mně na Bloodborne navnadily a až dohraju Skyrim a Zaklinače 3, tak si rád Bloodborne zahraju:)

Editováno: 16. 07. 2017 v 23.34

Nahlásit nevhodný obsah

20876000
The Undead End napsal 16. 7. 2017 v 20.52

PoetaBezRymu: navrhuji, abys svůj nesouhlas vyjádřil tím, že se na streamy z Bloodborne nebudeš dívat.

Já použil opačnou taktiku v případě streamu Xenoblade Chronicles X, ale mám trošku strach, že zatím se mi nepovedlo u něj vygenerovat tolik shlédnutí, aby se na obrazovku vrátil Lukáš Kunce.. Dávám tomu ještě max tak 30 shlédnutí a pak na to kašlu ..

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 16. 7. 2017 v 19.18

pavel.makal: Jen tak dál Pavle. Bloodborne s vysvětlením příběhu a dohráním, zde sedí jako prdel na hrnec.

ps: z poety si nic nedělej, dle mého to byl jen chabý pokus vyprovokovat úplně všechny v diskuzi a to včetně redakce :).

Nahlásit nevhodný obsah

20894476
pavel.makal napsal 16. 7. 2017 v 18.21

Milý Poeto, to, co začalo jako poměrně vtipné (uznávám) prosazování vlastního názoru na Facebooku, se velice rychle stalo vyčpělým a upřímně i dost otravným opakovaným pseudovtipem. Všichni už chápeme, že nemáš Bloodborne rád, ale mám dobrou zprávu - fakt se na náš longplay nemusíš dívat! Věřím, že i tak si v našem programu vysílání vybereš, a i kdyby ne, můžeš se přece věnovat něčemu jinému. Například streamování Warlords 1. Můžu tě ubezpečit, že si v tom případě vůbec nepolezeme do zelí, u nás se tahle hra už neobjeví. Tvoje argumenty jsme si přečetli a vzali je na vědomí. Ty zas prosím na oplátku vezmi na vědomí, že další debata je zbytečná a povede jedině k našemu rozloučení. Díky a hezký zbytek víkendu!

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 16. 7. 2017 v 17.33

PoetaBezRymu: Přestaň už trollit, a vypořádej se s tím, že namísto té tvé prastaré kraviny kluci hráli Bloodborne.

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 16. 7. 2017 v 16.46

David Plecháček: Velká výzva může být cokoliv, což ale zároveň neznamená, že je automaticky zábavná pro oko diváka.

Předchozí longplaye (Mafia, Half-life 2) měly alespoň tu výhodu, že v nich člověk mohl sledovat nějaký postup příběhem (opravdovým příběhem), vývojem postav, či interakci s okolím, což se bohužel v případě Bloodborne nestane, ani po 20 díle. Jediné, co se v této hře bude postupem času měnit je vybavení hlavního hrdiny a nepřátele, ale princip a faktická náplň hry zůstane pořád stejná.

Editováno: 16. 07. 2017 v 16.49

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 16. 7. 2017 v 16.41

Kubaxx: Pokud si nic nezjištoval o příběhu, tak tě nebudu napínat. Ta hra žádný opravdový příběh nemá. Leda pseudopříběh alá Mario a jeho záchrana princezny...

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 16. 7. 2017 v 16.40

Mitsurugi: A to je možná právě to smutné. ;-) a možná právě proto, by člověk od zavedeného herního webu očekával přece jen něco víc...

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 16. 7. 2017 v 16.36

Rhein92: To je mi tebe a tvých kamarádů docela líto, že vás baví hra, kde ve většině herního času děláte pořád to stejné dokola. :-) (povzdech nad degenerací dnešních hráčů) .. ale já vím, ta hra je samozřejmě pokaždé jiná. On je totiž rozdíl, když jiný hráč nestvůru sekne zezadu, a né zepředu a nepoužije na to meč ztracených duší, ale hůl osudu... (ironie)

:D

Nahlásit nevhodný obsah

20880027
PoetaBezRymu napsal 16. 7. 2017 v 16.31

OneShot: Vážně tě baví koukat na hru, která není tvůj šálek kávy a sám by sis jí ani nezahrál? Vždyť to nedává smysl. Kdyby byl Bloodborne alespoň zábavná hra, kde by člověk mohl sledovat nějaký postup Postavy/Příběhu, (ten pseudopříběh nepočítám), ale takhle prostě člověk kouká hodinu na herní postavu, která se 99% ve hře jen kutálí a seká větší/menší obludy... to je vážně pro někoho zábava? :-( Vážně náročnost hráčů klesla na podobnou úroven, když je uspokojí něco takového? To už by rovnou mohli zahrát Mortal Kombat, vyšlo by to nastejno...

Nahlásit nevhodný obsah

20865015
Kubaxx napsal 14. 7. 2017 v 13.04

PoetaBezRymu: Hele a já mám zase úplně opačný názor a jelikoš jsem hru dohrál a nezjištoval si nic o příběhu. Tak mě zajímá nahlídnout trochu pod pokličku a nechat si to vysvětlit od Pavla.

Nahlásit nevhodný obsah