27. červen 2012 00:00 / Jiří Pavlovský / Recenze / Diskuze (7)

-1
survik1 napsal 19. 7. 2014 v 01.12

Wlashack_cz : Zcela určitě ne, zapadá to do kontextu příběhu

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Wlashack_cz napsal 2. 3. 2014 v 22.32

SPOILER: Někdy krátce po páté kapitole narazíte na bílý fosfor. O chvilku poté, jej sami použijete. V té scéně se moralizuje, zda je správné jej použít nebo ne. Po tomto rozhovoru se jeden člen týmu "posadí" k ovládání raket právě s tímto fosforem. Stalo se mi, že jsem omylem vydal rozkaz aby mí kolegové bránili. Tím pádem utekli od toho ovládání a začali střílet do vojáků pod námi. Je tedy možné tuto vojenskou základnu vystřílet bez použití fosforu a tím zachránit přeživší civilisty nebo je použití tohoto fosforu nevyhnutelné? Nabízí hra nějaké zásadní volby rozhodnutí? Zatím mi to přijde, že je to hodně nalajnovaný. A nebo jsem si těch voleb nevšiml.

Co mi na hře vyloženě vadí je to, že některé překážky přeskočit jdou a jiné ne. A přitom vypadají úplně stejně (gauč, barový pult). Často se zaseknu někde, kde to chci přeskočit a ono to nejde.

Nahlásit nevhodný obsah

20851805
Leckie napsal 5. 8. 2012 v 10.58

Natar: Jestli grafiku téhle hry považuješ za omalovánky, tak by sis možná měl zvýšit detaily hry a nehrát na nejnižší nebo na co to hraješ (takže vlastně lepší omalovánky je většina her s horší grafikou než Future Soldier nebo Battlefield?)- mně se grafika hry líbí a Future Soldier bych dal bodů méně :-) a teď nemluvím o grafice, ale o zpracování - prostě mi Spec Ops v tomhle sedl lépe a dohrál jsem ho na jeden zátah asi za 5 hodin... Takový příběh jsem ještě nikde neviděl a dost mě dojal - hlavně psychologie postav je skvěle vymyšlená. Jestli se ti víc líbí Future Soldier, tak jsme každej asi na jiném břehu.

Nahlásit nevhodný obsah

20849062
Natar napsal 5. 8. 2012 v 03.04

Zůstává mi rozum stát nad tím, co čeští recenzenti považují za vypiplanou grafiku. Nenarazil jsem na tenhle fenomén poprvé. Jediné co je v téhle hře trochu detailní, jsou postavy. Všechno ostatní jsou takové lepší omalovánky. Celková úroveň zpracování hry se ani zdaleka nemůže rovnat hrám jako je nový GR Future soldier (který zde mimochodem dostal o bod méně!), Battlefield nebo Medal of Honor. Ještě jsem nedohrál, takže uvidíme, jestli to zachrání v recenzi proklamovaný příběh. Pokud je ale hra vážně tak krátká jak píše mirda712, dovolím si o tom už teď silně pochybovat.

Nahlásit nevhodný obsah

20853720
mirda712 napsal 29. 6. 2012 v 19.34