6. září 2011 00:30 / Zdeněk Princ / Recenze / Diskuze (7)

20851861
cobra333666 napsal 21. 1. 2012 v 19.28

Zase odflaknute měli by už konečně dat vice animaci v přerušeni je to o ničem jen bule za buli

Nahlásit nevhodný obsah

20850136
PureGaming napsal 19. 9. 2011 v 14.05

Nevím, co autor recenze mohl čekat tak nového a převratného v novém dílu NHL. Hry tohoto typu, at už fotbalové, basketbalové nebo hokejové, jsou hry, které ptořebují pro výraznou změnu léta, a ne jeden či dva tituly. Jejich hybatelem jsou technologie, ovládání a grafika.

NHL je prostě klasika na ledu - já jsem rád za to, že jsme zůstali na starém dobrém ledu, pouze s několika vylepšeními.

Hodnotím 9/10

Nahlásit nevhodný obsah

20850109
sturmy napsal 16. 9. 2011 v 12.18

Nu a co hlavní neduh loňského vydání? A to neschopní brankáři. V jedenáctce mi prošlo v módu Be a GM několik světových gólmanů a všeci končili sezónu ze 75 - 80 procenty úspěšnosti. Většinou 16 střel a z toho dostali 4 góly. Samo, že jsem měl v nastavení jejich hbytost na plno. Teď se o golamenech sice píše jako každý rok, ale zajímalo by mně, zda se procentuelně skutečně zvedli a s tím i počet střel na branku za celý zápas?

Nahlásit nevhodný obsah

8200722
vithek napsal 13. 9. 2011 v 23.06

vokyyy (seznam.cz): aha, tak to jo...

Nahlásit nevhodný obsah

20844574
vokyyy napsal 9. 9. 2011 v 14.44

vithek:

Ubec nevíš o čem mluvíš

Nahlásit nevhodný obsah

20850015
honza.fait napsal 9. 9. 2011 v 12.36

vithek: jestli dáváš peníze jenom za animace, budiž, ale přijdeš o hodně... Mám to doma od včerejška a je to prostě pecka, konečně je hra na brankovišti reálná, fyzika puku je neskutečná (konečně se pohybuje volně i kolem hráčů, kteří ho automaticky nepřevezmou, konečně gólmani vyráží puky hokejově, třeba i lapačkou, situace jsou najednou opravdu hokejové...), hity a všechno kolem konečně není jak z nějaké wrestlingové hry, ale přijde mi, že hráči padají a celkově se pohybují plynuleji, atmosféra winter classic, nove highlighty v zápasech, vylepšený be a pro méd a skvělé statistiky v zápasech jak z ESPN... hrál sem to jednu noc a už ta mě přesvědčila, že tohle opravdu vyhozený prachy nejsou... ps. Jardááá :)

Nahlásit nevhodný obsah

8200722
vithek napsal 6. 9. 2011 v 23.30

Na NHL udělám každý rok nějakých 200 hodin, pořád kupuju nové díly. Hrál jsem demo NHL 12 a už na kluky s EA letos opravdu se*u... Tři roky staré animace? Proč ne, ale za to už peníze nedám. Asi absence konkurence sérii zabijí. K novinkám - zas o fous lepší hratelnost, toť vše. A už vidim při online hře ty kanadský blbečky jak místo hokeje budou do aleluja najíždět celej zápas do gólmana a bude to cool...Stejně jako ty idiotský bitky a sci-fi hity. Recenze krátká, ale vcelku výstižná. 8 si hra pořád zaslouží - stejně jako loni a předloni a předpředloni...

Nahlásit nevhodný obsah

NHL 12

• Výrobce: EA Canada