Studio vyvíjející Skull & Bones přišlo o šéfa
Nechvalně proslulému projektu Skull & Bones se opět komplikuje osud. Společnost Ubisoft totiž zbavila pozice Huguese Ricoura, ředitele studia Ubisoft Singapore vyvíjejícího pirátskou akci. Mělo by jít o následek “leadership audit”, tedy posouzení vůdčích schopností zaměstnance. Zatím není jasné, zda Ricour zůstává upsaný Ubisoftu, nebo byl vyhozen úplně.
Ricour vedl studio sídlící v jihovýchodní Asii od začátku roku 2018. Vedle Skull & Bones se Ubisoft Singapore soustředí na podpůrné práce při vývoji jednotlivých dílů série Assassin’s Creed (naposledy Odyssey) a stojí i za zrušenou free-to-play akcí Ghost Recon Phantoms, která fungovala mezi lety 2012 a 2016.
Web Kotaku nicméně upozorňuje na to, že personální změny pravděpodobně souvisí s dlouhodobou kauzou týkající se nevhodného chování zaměstnanců Ubisoftu. Ricour měl prý velmi nevybíravě komentovat oblékání kolegyň, rozdával nevyžádané polibky na firemních akcích a jeho způsob vedení týmů nepatřil k nejlepším. Zdroje blízké Kotaku prý hovoří o šikaně, ponižování a tvrdém trestání zaměstnanců, kteří si Ricourovi nějak odporovali. Bývalý šéf tato tvrzení nijak nekomentoval, stejně jako společnost Ubisoft.
„Výsledky auditu vedení, který byl proveden v uplynulých týdnech externími partnery, ukazují, že s ním (Ricourem) na této pozici není možné dále spolupracovat,“ okomentovala situaci Virginie Haasová, zodpovídající za fungování jednotlivých poboček Ubisoftu (z pozice Chief Studios Operating Officer).
Pirátská akce Skull & Bones byla oznámena v roce 2017, od té doby ale prochází velmi komplikovaným vývojem s několika odklady. Web VGC v červenci přišel s informacemi, dle kterých byl vývoj úplně rebootován a studio tak tvoří hru od píky.