Autoři Returnal popisují záznam zvuků
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Autoři Returnal popisují záznam zvuků

Autoři Returnal popisují záznam zvuků

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

5. 11. 2020 08:44 1
Reklama

O využití adaptivních triggerů, haptické odezvě a síle SSD disku se toho už napsalo mnoho. Inženýři v Sony se však snažili posunout také zvukovou stránku herního zážitku. Vývojáři ze studia Housemarque popsali, jak s novou technologií pracují.

O zkušenostech s audio enginem Tempest pohovořil game director Harry Krueger, komentář poskytl pro The Washington Post. Pro autory roguelike střílečky Returnal jde o jednu z nejzajímavějších funkcí PS5. Jak ale Krueger přiznává, se zvukovým designem mělo studio mnohem víc práce.

„O zvukovou stránku se nyní musí starat tým, v němž se prolínají různé odbornosti, například level design nebo design nepřátel,“ vysvětluje. Pro vývojáře bylo důležité, aby zdroje zvuku zachytili z různých směrů. „V podstatě nahráváme zvuky několikrát a z několika různých směrů, aplikujeme detailnější vrstvy, načež samozřejmě trávíme mnohem více času s laděním finální verze.“

Snad se vývojářům investovaný čas a úsilí vyplatí. Nyní mohou pouze doufat, že si propracovaného zvukového designu hráči všimnou. Jestli pro ně nebude důležitější rychlé načítání. Autoři již avizovali, že smrt a následná nahrávací obrazovka zaberou pouze minimum času. A to se u roguelike titulu skutečně hodí.

Zatím bohužel není známo, kdy Returnal vyjde. Dle náznaků to ale vypadá, že by se nová značka mohla objevit během příštího roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama