Autoři blíže představili Kena: Bridge of Spirits

9. září 2020 13:00 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (0)

Prezentace, na níž byla odhalena konzole PlayStation 5, posloužila zároveň představení několika zajímavých titulů. Mezi ně patří i Kena: Bridge of Spirits. Redaktoři serveru Game Informer měli možnost strávit nějaký čas s vývojáři ze studia Ember Lab. Během návštěvy jim položili pár důležitých otázek.

Možná i vás zajímá, kdo je vlastně Kena. Jde o mladou slečnu, která má zvláštní schopnost nahlížet do spirituálního světa. Někteří lidé nemohou v klidu odejít, protože prodělali trauma, případně nestihli vyřešit důležité problémy. Kana má za úkol zjistit, co jim v pokojném odchodu brání a následně jim pomoci překonat vzniklé překážky. Fiktivní svět je inspirován hned několika místy východní části našeho světa. Jako předobraz posloužilo například Bali nebo Japonsko.

Otázka samozřejmě padla také na malé roztomilé bytosti, které se hlavní hrdince motají pod nohama. Podle všeho mají velmi důležitou úlohu v příběhu, klíčové jsou také pro samotnou hratelnost. Jsou navíc zodpovědní za rozkládání věcí, což evidentně výrazně ovlivňuje okolní svět. Kena je malým potvorám evidentně velmi sympatická, neváhají se k ní totiž přidat a následovat ji na dlouhé cestě. Následně jí pomáhají v boji, s přesouváním různých věcí a podobně.

Kena si ale umí poradit i sama. Zvládá kombinovat lehké a těžké útoky, svou hůl dokonce zvládne přetvořit v luk. Částečně také ovládá magii, jako obranný prvek používá speciální bublinu. V týmu Ember Lab pracuje hned několik fanoušků Sekira a dalších soulsovek. Na vyšší obtížnost by hra měla nabídnout slušnou výzvu, užijí si ji ale i ti nejmenší hráči.

Vývojáři zdůraznili, že Kena: Bridge of Spirits není open-world hra. V úvodní části hráč dojde do vesničky, která slouží jako jakýsi hub, z něhož lze cestovat do různých regionů. Úrovně jsou sice poměrně široké, v podstatě jde ale o lineární záležitost. Hra zároveň nebude nijak zvlášť dlouhá, dle autorů ji lze dokončit za víkend.

Autoři prozradili, že prototyp hry vznikal v Unity, následně se ale rozhodli pro Unreal Engine 4. Nastínili také rozdíly mezi PS4 a PS5 verzí. Tím hlavním je zřejmě počet výše zmíněných potvůrek, PS5 jich zvládne vykreslit mnohem víc. Na konzoli příští generace se hra také spustí výrazně rychleji, údajně do dvou sekund. Autoři navíc mohli využít haptické odezvy, což hráči pocítí při spolupráci s malými kamarády, adaptivní triggery zase ocení při střelbě z luku.

Krom PS4 a PS5 vyjde Kena: Bridge of Spirits také na PC skrze Epic Games Store. Konkrétní datum vydání autoři zatím neprozradili, dočkat bychom se ale měli už za několik měsíců.

Zdroj: Game Informer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!