Autoři přiblížili svět Ghost of Tsushima
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Autoři přiblížili svět Ghost of Tsushima

Autoři přiblížili svět Ghost of Tsushima

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

10. 7. 2020 08:43 2
Reklama

Autoři ze studia Sucker Punch nejsou v žánru open-world her žádní nováčci. V minulosti několikrát zdůraznili, že Ghost of Tsushima je zatím největší hrou, jakou kdy vytvořili. Variabilita světa je ale pro vývojáře neméně důležitá. Právě o tom se rozpovídala Joanna Wang, která měla během vývoje na starost výtvarnou stránku prostředí.

V rozhovoru pro oficiální PlayStation blog nechala nahlédnout do procesu designování světa. V první řadě stojí za zmínku fakt, že se autoři při navrhování ostrova Tsushima nikdy nesnažili o absolutní historickou přesnost. Místo toho vzali hlavní prvky konkrétních míst a namixovali je s inspirací, kterou načerpali v pevninském Japonsku.

Další část rozhovoru pak přináší detailnější informace. Herní svět je rozdělen na tři hlavní regiony. V nich lze pak narazit na 40 různých biomů a stovky zajímavých míst. Vývojáři se při práci řídili pravidlem, podle nějž by hráč, až na pár výjimek, měl vždy mít možnost dostat se na místo, které vidí daleko před sebou. Hlavní hrdina projde například hustými lesy, bažinami, překročí zmrzlé hory.

Autoři nasbírali mnoho referencí z filmů, her, obrazů i plakátů, aby načerpali potřebnou inspiraci. Hlavním cílem bylo vytvořit autentický a uvěřitelný svět plný překvapení. S tím souvisí dynamické změny. „Můžete stát na vrcholu útesu a hledět na blížící se bouřku. Během přecházení mostu mohou slunce zakrýt mraky, načež začne pršet. Můžete se plížit kolem mongolského tábora za mlhavé noci, o pár chvil později ale hledíte na krásný východ slunce,” popisuje Wangová.

Recenzi Ghost of Tsushima má na starost David. Hra vychází 17. července exkluzivně na konzoli PlayStation 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama