Redesign Anthemu potrvá velmi dlouho
Studio BioWare potvrdilo, že nezanevřelo na svůj utrápený projekt Anthem. Open-world akční hra, která vyšla na začátku loňského roku, prochází kompletní rekonstrukcí, počínaje hratelností, instancováním a principy vyprávění příběhu konče. Ředitel studia BioWare Austin Christian Dailey ale upozornil fanoušky, že to bude velmi dlouhý proces.
Myšlenka komplexního redesignu hry byla potvrzena koncem loňského roku, a vedlo k ní především velmi negativní přijetí Anthem jak ze strany kritiků, tak samotných hráčů. Jason Schreier navíc přišel s interními informacemi o problematickém vývoji, studio se tedy rozhodlo mírně napravit reputaci projektem Anthem Next.
Dailey v informační aktualizaci poukázal na to, že se novince věnuje zhruba třicetičlenný tým vývojářů a blíží se k prvním vytyčeným cílům. V kontextu rozsahu vývoje Anthem je to poměrně malý tým, produkce Anthem Next se tedy může výrazně protáhnout. Dailey to zdůvodňuje tím, že malý tým je podstatně pružnější než větší uskupení.
„Chceme vás zahrnout do vývoje a být směrem k vám otevření a upřímní v otázkách toho kde jsme a jaká jsou očekávání do budoucna. Skutečností je, že uvidíte věci, které vypadají skvěle, ale skončí v koši, a naopak možná uvidíte věci, které vám přijdou nesmyslné a budete mít pocit, že s nimi ztrácíme moc času, ale v rámci experimentování je to všechno v pořádku. Opravdu chceme být vůči vám maximálně transparentní, jako odměnu za vaši vášeň a zájem o Anthem,“ slibuje komunitě Dailey.