Jak se dělaly zvuky pro Halo 3?
Zvukařina a ruchařina jsou skutečně působivé profese. A jen málokdo si uvědomuje, jak důležité jsou pro herní průmysl. Je proto nesmírně zajímavé pozorovat, jak vznikají zvukové efekty pro největší projekty, konkrétně pak akčního hitu Halo 3 z roku 2007. O dokumentární video se na serveru YouTube podělil oblíbený skladatel hudby původní trilogie Martin O´Donnell.
Jako obvykle se pro vytvoření některých specifických ruchů používaly velmi neortodoxní metody. Řada úderů, škrábání a trhání tak vznikla jednoduše ničením původních konzolí Xbox. Drtivý úder Master Chiefa tak ve skutečnosti může být efekt sekery rozbíjející zastaralý přístroj. Zvukový doprovod přebíjení zase tým vyprodukoval pomocí malé sekery a svěrky.
Snímek také nabízí pohled do dabingového studia, kde se na hlasech postav podílely hvězdy jako je Ron Perlman, Nathan Fillion nebo John DiMaggio.