Na Everwild pracuje i šéf Fable Legends

10. leden 2020 10:57 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (3)

Jestli něco Microsoft potřebuje, je to, aby jeho studia začala produkovat ve velkém kvalitní tituly. Microsoft jich má teď dost na to, aby ukojil hlad po vlastních first-party hrách, teď jen potřebuje, aby je přetavil v úspěch. Několik prvních náznaků jsme viděli: ať už jde o Bleeding Edge, next-gen Hellblade, menší Grounded od Obsidianu, nebo třeba Everwild od Rare oznámené na předchozím X019.

Že každý vývojářský tým podřídí úspěchu vše, naznačuje i to, s kým spojí své síly. Ukazuje se, že například u Everwild je v pozici hlavního designéra James Blackman. S informací přišel magazín VGC. Blackman je bývalý designér Lionhead, jeho cesta později vedla do Square Enix a loni přišel k Rare a projektu Everwild.

Blackmana evidentně lákají pohádkově vypadající světy. V Lionhead totiž pracoval na Fable Legends, stejně tak jako na titulu pro Kinect Fable: The Journey. Ostatně že je tým složený velice barvitě značí i to, že vizuální stránku má na starosti Ryan Stevenson, člověk stojící za uměleckou stránkou Sea of Thieves nebo Viva Pinata, výkonnou producentkou je Louise O'Connorová, která má v životopise například Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts nebo animace pro Bad Fur Day, scénáristkou a jednou z designérek je Kate Watsonová, která se starala o narativní stránku série Total War, a kreativní ředitelem Everwild je Simon Woodroffe, který naposledy pracoval na Sonic & All-Stars Racing Transformed.

I to dokládá, jak široká paleta zaměstnanců v Rare vlastně v tuto chvíli je. Je to dáno zejména tím, že jen projekt Everwild pro tuto chvíli zaměstnává přes 50 lidí a Rare stále nabírá další a další a má ambice své řady výrazně posílit. Snaha rozšířit své řady souvisí i s tím, že Rare bude nadále podporovat Sea of Thieves, ale musí se zaměřit i na další projekty. Adventura s božskými elementy Everwild je prozatím nejblíže, kdy ale vyjde, není zřejmé.

Zdroj: Video Games Chronicle

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 13. 1. 2020 v 10.02

oleg.rusov: Rozumim ti jak to asi myslíš, takový nějaký "Uncharted", nebo "God of War" by se ti líbili, jenže grafika je jen jedna část toho kouzla, který SONY a jeho studia předvádí.

Tohle se nedá udělat jen pomocí peněz a výkonu, jako dám 100 mega na hru najmu ty nejlepší a udělejte mi "hru, která SONY nakope zadek". Naughty Dog, Guerilla či Sony Santa Monica jsou jedny z nejzkušenějších týmů v byznysu a s každým jejich titulem jejich zkušenosti rostou a celej život dělaj "výkladní skříně Playstationu" 10 - 20 let.

Vem si takovýho Zampellu, jak dlouho dělá hry a EA kolik má peněz a stejně je jejich STAR WARS: UNCHARTED, "tak ňák skoro, možná trošku jako Uncharted", ale prostě neni to ten level polishingu a "dokonalosti" jako Uncharted či Last of Us.

Prostě to co dělá Naughty Dog za 3 roky, tak nově sestavenej tým s dostatkem peněz zvládne možná za 5 let. Ty zkušenosti a sehranost a detaily a "know how to do a blockbuster" nebyly přes noc a Naughty Dog na tom maká od dob PS1 a už před ní nějakou hru udělali, to máš 25 let zkušeností. + NIKDO na ně nespěchá (exkluzivky TEĎ HNED !), maj na práci relativní klid, pravděpodobně téměř neomezený rozpočet a důvěru svého vydavatele, který jim do toho nekecá ;-)

Kup si PS5 zní logická rada, proč nejít za těmahle hrama k tomu kdo je vyrábí ?

Editováno: 13. 01. 2020 v 10.16

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 10. 1. 2020 v 23.31

oleg.rusov: jestli se staráš jen o grafiku, tak jdi koukat na filmy

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 10. 1. 2020 v 12.58

Jestli neco Xbox potrebuje, tak jsou to velke AAA hry, ktere jsou kvalitni a audiovizualem odpovidaji roku vydani, cimz by taky konecne odprezentovali ten jejich dokola omílany vykon. Na malovane indie srance a pidi lidi jim sere pes.

Editováno: 10. 01. 2020 v 13.00

Nahlásit nevhodný obsah