Na Everwild pracuje i šéf Fable Legends
Jestli něco Microsoft potřebuje, je to, aby jeho studia začala produkovat ve velkém kvalitní tituly. Microsoft jich má teď dost na to, aby ukojil hlad po vlastních first-party hrách, teď jen potřebuje, aby je přetavil v úspěch. Několik prvních náznaků jsme viděli: ať už jde o Bleeding Edge, next-gen Hellblade, menší Grounded od Obsidianu, nebo třeba Everwild od Rare oznámené na předchozím X019.
Že každý vývojářský tým podřídí úspěchu vše, naznačuje i to, s kým spojí své síly. Ukazuje se, že například u Everwild je v pozici hlavního designéra James Blackman. S informací přišel magazín VGC. Blackman je bývalý designér Lionhead, jeho cesta později vedla do Square Enix a loni přišel k Rare a projektu Everwild.
Blackmana evidentně lákají pohádkově vypadající světy. V Lionhead totiž pracoval na Fable Legends, stejně tak jako na titulu pro Kinect Fable: The Journey. Ostatně že je tým složený velice barvitě značí i to, že vizuální stránku má na starosti Ryan Stevenson, člověk stojící za uměleckou stránkou Sea of Thieves nebo Viva Pinata, výkonnou producentkou je Louise O'Connorová, která má v životopise například Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts nebo animace pro Bad Fur Day, scénáristkou a jednou z designérek je Kate Watsonová, která se starala o narativní stránku série Total War, a kreativní ředitelem Everwild je Simon Woodroffe, který naposledy pracoval na Sonic & All-Stars Racing Transformed.
I to dokládá, jak široká paleta zaměstnanců v Rare vlastně v tuto chvíli je. Je to dáno zejména tím, že jen projekt Everwild pro tuto chvíli zaměstnává přes 50 lidí a Rare stále nabírá další a další a má ambice své řady výrazně posílit. Snaha rozšířit své řady souvisí i s tím, že Rare bude nadále podporovat Sea of Thieves, ale musí se zaměřit i na další projekty. Adventura s božskými elementy Everwild je prozatím nejblíže, kdy ale vyjde, není zřejmé.