Iron Harvest ukazuje vývoj v letošním roce

31. prosinec 2019 11:44 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

První zmínky o projektu Iron Harvest se datují až do roku 2016. A hra stále ještě není na trhu. To je vskutku na strategii poměrně dlouhá doba, která ale možná jen vypovídá o tom, s jakou precizností King Art Games, autoři The Dwarves nebo The Book of Unwritten Tales, na novém titulu z alternativních dvacátých let pracují. Jak letos pokročili, shrnuje nejnovější video.

Nejsnazší, byť poněkud zavádějící srovnání se nabízí se sérií Company of Heores. Iron Harvest je taková „po-prvoválečná“ verze s obrovskými mechy na bojištích namísto tanků. Pokud jste titul podpořili na Kickstarteru, máte možnost hrát alfa verze, takže už jste možná ocenili nové typy jednotek nebo multiplayerové mapy.

Některé věci nám ale přijdou zajímavější. Pokud se Company of Heroes a Iron Harvest něčím liší, je to především zasazení. Nejen že se hra odehrává v dřívější době odpovídající letům po první světové válce, ale také se odehrává v celém fiktivním universu. Čekají nás při vydání tři velké příběhové kampaně, přičemž King Art pracují i na cutscénách, které by měly zážitek ještě zkvalitnít a zintenzivnit.

Ve videu si připomenete i další zajímavosti, třeba fakt, že hra našla svého vydavatele v podobě Deep Silveru. S ním si i stanovila datum vydání. Titul by měl vyjít 1. září příštího roku, jak již víme od Gamescomu. Tak snad vše půjde podle plánu a nedočkáme se nějakého odkladu.

Zdroj: Twinfinite

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!