Ghost of Tsushima je největší hrou týmu SP
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ghost of Tsushima je největší hrou týmu SP

Ghost of Tsushima je největší hrou týmu SP

David Plecháček

David Plecháček

16. 12. 2019 16:38 2
Reklama

Death Stranding už vyšlo, je potřeba přeřadit na další hru. Další v pořadí exkluzivit pro PlayStation 4 je The Last of Us: Part II, ale to v posledních dnech dostává jen málo pozornosti. Překvapivě se totiž pozornost obrátila na hru, která následuje – na Ghost of Tsushima.

Nejprve se ukázal teaser na State of Play, později se ukázal trailer na The Game Awards. Ale protože chce veřejnost poněkud více informací, vývojáři jim je chtějí nabídnout. Některé z nich se týkají hratelnosti, jiné velikosti nebo přístupu k tvorbě světa jako takového. Tak například – přestože Jin je samurajem, okolnosti ho donutí využívat i taktiky, které zrovna samurajské nejsou. Část toho jsme už mohli vidět ve zmíněném traileru.

Co z něj ale rozhodně nevyplývá, je velikost hry jako takové. Ghost of Tsushima bude obří hrou, rozhodně největší, kterou Sucker Punch kdy udělalo. Ačkoliv trailer do některých rozličných prostředí zavítal, podle autorů se jedná jen o klouzání po povrchu. Navíc připomínají starší interview, v němž tvrdí, že hra nebude mít žádné waypointy. Nikdo vás nepovede světem za ručičku, nikdo vám neřekne, kam jít, to vše bude na nás, hráčích.

Autoři se zkrátka snaží podněcovat ve hráčích zvědavost, nakolik se jim to ale tímto způsobem povede, není samozřejmě jasné. Doslova říkají: „Chtěli bychom, abyste věděli, že vždy máte možnost říct si: Hele, támhle je krásný bambusový lesík, tam bych se rád podíval! Chci jít tím směrem a podívat se, co tam je. Hra přitom nebude mít žádný waypoint, který by řekl: Jděte se podívat do tohoto lesa. Nic takového ve hře není.“

Podle všeho si autoři myslí, že právě fakt, že o všem rozhodují hráči, je podstatou moderních her. „Kdo by nechtěl navštívit feudální Japonsko? Kdo by nechtěl být samurajem?“ To jsou jen jedny z mnoha položených otázek, na něž nalezneme odpovědi v létě příštího roku. Někoho už teď Ghost of Tsushima zklamalo, a ani velikost světa, ani přístup vývojářů na tom nic nezmění. Pokud ale hře stále věříte, můžete se těšit na další informace v následujících týdnech a měsících.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama