Kodžima o DS: Budete se cítit ztracení
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kodžima o DS: Budete se cítit ztracení

Kodžima o DS: Budete se cítit ztracení

Radek Raudenský

Radek Raudenský

17. 9. 2019 10:24 26
Reklama

Po ukázání několika záběrů začali hráči Death Stranding nazývat jako walking simulator. Dle Kodžimy ale Death Stranding takové není. „V této hře, i když tomu asi nyní nebudete rozumět, ale jakmile začnete hru hrát, i pouhé chození v tom světě bude zábava“.

„Co jsem si uvědomil při tom, co sem monitoroval testery, a to i naše zaměstnance, tak v první chvíli to nepochopili. Ale jakmile začali skutečně hrát, i chození je zábava. Je to stejné jako když sem poprvé do světa vnesl žánr stealth. Toto je nový žánr, a budou zde lidé, kteří to nepochopí“.

Kodžima se tím odvolává na Strand systém, který by dle něj mohl být novým žánrem. Strand je forma asynchronního multiplayeru, kde hráči ovlivňují svět těch druhých, jako zanechávání zpráv či vybavení. Jak ale sám Kodžima tvrdí, tato hra není pro každého, a hráči se budou cítit ztracení. „Hra je velmi pomalá, zpočátku zde není žádné vysvětlení nebo něco takového. Hlavně zezačátku se budete cítit ztracení, ale nebojte se, časem se do toho dostanete. Je to něco jako film Alien, kde kontinuálně zjišťujete, o čem celý ten svět je, co můžete a nemůžete dělat. Možná to začne být zábava poté, co dokončíte 50% hry. Hráči jdou do hry s tím, že znají všechna pravidla a ví o čem ta hra je. Nechtěl sem, aby hráči měli tento pocit. Každý by měl začít od nuly. Nevědět, jak hru uchopit a hrát jí“.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama