Vývojář Battlefrontu 2 si pochvaluje komunitu
Launch druhého Battlefrontu byl díky snaze začlenit lootboxy tvrdý, ba co tvrdý, bez obalu lze říci, že šlo o jeden z nejhorších launchů v dějinách EA. To bylo však před dvěma lety a za tu dobu se radikálně změnila jak hra, tak i přístup samotných hráčů. A právě pozitivní naladění komunity je to, co si design director, Dennis Brännvall, nyní pochvaluje.
V rozhovoru s GameIndustry se k aktuálnímu stavu hry i pocitům komunity vyjádřil Brännvall následovně. „Těsně po vydání jsme v očích hráčů padly na samotné dno. Naštěstí pro nás se situace každým měsícem mění, a my tak pomalu získáváme na dříve ztracené důvěře. Jen během tohoto roku jsme do hry stačili přidat více obsahu než v prvním roce po vydání, což je rozhodně dobrou známkou zdravé a úspěšné hry. Díky četným změnám a inovacím je tak komunita spokojenější než kdykoli dříve, přičemž nemalou měrou přispělo i naše nedávné odhalení chystaného obsahu.“
Pokud dění okolo Battlefront 2 aktivně nesledujete, poslední věta referuje k nedávnému odhalení roadmapy, která nám dala nahlédnout na plánovaný obsah do konce roku. Jak můžete sami níže vidět, již v září se kupříkladu vedle klasickcýh updatů a úprav dočkáme i nové mapy, a dokonce přidání kooperativního režimu proti počítačovým oponentům. Mimo to se můžete dále těšit i na nové jednotky, alternativní skiny, či na samé zakončení roku v podobě obsahu, který bude doprovázet dlouho očekávané završení filmové trilogie.