Death Stranding nebude stealth hrou
Jak už nejspíše valná většina z vás ví, minulý týden nám Hideo Kodžima ukázal nové video z jeho nejnovějšího počinu Death Stranding. Namísto odpovědí jsme však dostali jen další porci úchvatných záběrů ze hry, o které stále nevíme, co si o ní myslet nebo jakým způsobem se bude hrát.
Z traileru můžeme odhadovat leccos, ale jasno nejspíš budeme mít až 8. listopadu 2019, kdy samotná hra vyjde a my si ji budeme moci na vlastní gamepady osahat. Od vydání posledního traileru však Kodžima ještě přikládá pod kotel svými příspěvky na sociálních sítích. V tom posledním vzkázal všem fanouškům, že rozhodně nepůjde o stealth hru, i když se to může z traileru zdát.
V posledním tweetu také napsal, ať od hry Death Stranding neočekáváme ani FPS střílečku, kterou také nebude. Dle jeho slov půjde o zcela nový žánr. Něco, co opravdu není podobné jeho minulé tvorbě. Prim bude hrát jedinečný „social strand system“, od kterého je Kodžimou odvozen i název žánru action game/strand game. Co si pod tím představit je pořád velmi těžké, protože neznáme více podrobností.
Originál tweetu si můžete prohlédnout pod článkem a napsat nám do komentářů, co si vy sami představujete pod pojmem „social strand system“ nebo „strand game“. Těšíme se na vaše reakce a poznatky.
As I'm getting similar questions so I shall re-post. DS is not a stealth game. Could move subjectively but not a FPS shooting game either. By incorporating with the concept of connection(strand), it's totally brand new genre called action game/strand game(social strand system). pic.twitter.com/1KaQUVH9zL
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 5. června 2019