Skull & Bones se opět odkládá
O Skull & Bones jsme již nějakou dobu neslyšeli, a nyní už nejspíše víme proč. Vývoj hry neprobíhá tak, jak by měl, a Ubisoft oznámil odložení své pirátské hry až na další fiskální rok, což znamená nejdříve na duben 2020. Vývojáři odůvodnili odklad zejména tím, že se chtějí zaměřit na kvalitu a tento odklad je pro Skull & Bones nutný.
We’re going to batten down the hatches and push back on the game’s arrival—this is a challenging news for us all, but it’s what’s needed to make Skull & Bones as awesome as it can be!
— Skull & Bones (@skullnbonesgame) May 15, 2019
Our focus remains on quality first and we’re grateful for your undying support ☠️⚔️ pic.twitter.com/ZCt85tY3TG
Pro Skull & Bones je to již druhý odklad, původně hra měla vyjít již během roku 2018, poprvé byla odložena na konec letošního roku. Hru vyvíjí studio Ubisoft Singapore, které pracovalo také na lodní sekci v Assassin’s Creed. Vývoj nové značky je ale pro studio nejspíše náročnější, než samo předpokládalo.
Kromě toho nám Ubisoft oznámil, že se na příští fiskální rok chystají rovnou tři neoznámené AAA hry. Spekulace hovoří zejména o novém díle Watch Dogs, který je očekáván již dlouhou dobu. Hráči by samozřejmě chtěli i nový Splinter Cell, možností je také expanze značky Rainbow Six Siege, která v poslední době zažívá opětovný vzrůst.