Anthem se zbaví otravného loadingu

21. březen 2019 13:30 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (6)

Když se chce, všechno jde. Zdá se, že Anthem nebude jen růst (tedy pokud mu dopřejete šanci na reparát), ale může se i měnit. Novinka od BioWare potřebuje nutně nový obsah, ale zároveň by potřebovala opravit přešlapy, které jsou v původní hře – a jejich oprava je mnohem náročnější. Až by někteří možná i namítli, že původní zážitek se už nezmění. A vida, ono přeci jen líp být může.

Začněme tím, co bude v Anthem nového. Seznam oprav čítá celých 13 stran textu, my si z nich samozřejmě vybereme to nejlepší. Pojďme začít s PC verzí. Do té přibude FOV slider pro nastavení pozorovacího úhlu, který vám bude vyhovovat. Co se technických vychytávek týče, přibude i DLSS antialiasing, který je založený na hloubkovém učení a měl by pomoci s plynulostí hry.

Co se týče pohodlnosti hraní, měli bychom se mnohem raději vydávat pod vodu, neboť přechod mezi vodou a vzduchem bude mnohem plynulejší. Měla by se o něco zvýšit dohledová vzdálenost a mělo by ubýt poměrně častých „fog walls“, které především v misích Strongholds dělaly problémy a často držely hráče mylně mimo vymezenou arénu.

To nejlepší ale nakonec. Konečně zmizí otravný loading při přechodu do Forge. Po nebo před misí, když jste chtěli zkontrolovat výzbroj javelinu, následovala otravná načítací obrazovka, stejně tak jako ve chvíli, kdy jste Forge opouštěli. Teď jeden loading zmizí, po misi se do něj budete moci dostat prakticky ihned, a naopak před misí vás poté nebude zdržovat načítání při výběru mise. Zbývá sice vyřešit přibližně dalších 49 neduhů, ale BioWare vykročili správnou cestou. Jen máme takový pocit, že taková zpráva vás ke koupi nepřesvědčí…

Zdroj: DSO Gaming

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877398
Jay7485 napsal 22. 3. 2019 v 08.07

Jako jestli se hra zbaví jednoho loadingu, tak tam pořád zbejvá tuna dalších. Nejdebilnější příklad je asi ten, že když mě v boji sundaj a nikdo mě nezvedá, tak dám holt respawn... LOADING, protože proč by mě to mělo respawnovat na místě. Jenže do 5ti sekund LOADING, protože jsem moc daleko od party a musí mě to portovat zpátky na místo. Tohle musel vymyslet nějakej jebo.

Nahlásit nevhodný obsah

20922703
Lolz napsal 21. 3. 2019 v 19.36

Nevím jestli se to tady psalo, ale Anthem se stal druhou nejprodávanější hrou od Biowaru po Mass Effect 3.

Nahlásit nevhodný obsah

20877398
Jay7485 napsal 21. 3. 2019 v 15.29

Ocelotr2.1: Disky točí engine. Ten k jinýmu chování nepřemluvěj.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 21. 3. 2019 v 14.50

OnlyCORE: cože jako že by vydavatel dovolit vydat hru v dobrým stavu, což by zvýšilo její prodeje zlepšilo PR firmy a v konečné fázi zvýšilo celkový zisky? to je opravdu bláznovství

Nahlásit nevhodný obsah

20877968
OnlyCORE napsal 21. 3. 2019 v 14.45

Teď mě neberte vážně... Řeknu šílenost! Představte si kdyby ta hra vyšla o měsíc později a měla vychytané tyto chyby. Naprosto nemyslitelné.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 21. 3. 2019 v 14.13

Furt lepší loading než konstantní stream dat, co točí hardisky jak na Matějský.
Co ty krachy na PS4, to mi připadalo jako problém, čert vem loading.

Nahlásit nevhodný obsah