Sekiro bude mít jiný styl vyprávění
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sekiro bude mít jiný styl vyprávění

Sekiro bude mít jiný styl vyprávění

Filip Švácha

Filip Švácha

18. 1. 2019 08:55
Reklama

Není přehnané tvrdit, že na nejnovější počin od FromSoftware se těší celý herní svět. Sekiro: Shadows Die Twice vypadá slibně a i když jsme slyšeli, že hra se bude od titulů tohoto studia lišit, nemusíme se strachovat, že bychom nedostali pořádně obtížnou porci zábavy. V rámci rozhovorů pro magazín GameInformer se autoři rozpovídali i o změně přístupu ve vyprávění příběhu.

Chtějí se totiž oprostit od vyprávění, na které jste zvyklí třeba z Dark Souls, kde je příběh hráči dávkován pomocí náznaků a v podstatě by se dalo říci, že na vás promlouvá skrze svět, ve kterém se hry odehrávají. V případě Sekira se ale tvůrci rozhodli pro změnu. Více se zaměří na samotné protagonisty a jejich vztahy. K tomu by jim měla dopomoci postava hlavního hrdiny Wolfa, která bude daná už od začátku a tím pádem se do ní více vžijeme. „Snažíme se vyprávět více dramatický příběh,“ řekl k tomu Yasuhiro Kitaro.

Máme tu ale ještě jednu vcelku vekou změnu. Hlavní postava bude mluvit. „Občas něco řekne, ale nebude vaše uši nudit neustálým mluvením,“ dodává Kitaro. Pokud si ale připadáte, že by vám klasický způsob vyprávění, který je pro FromSoftware tak typický, chyběl, nezoufejte. Autoři nás totiž ubezpečují, že ve hře bude stále spousta předmětů k objevování, takže o tento prvek rozhodně nepřijdeme.

Sekiro: Shadows Die Twice by mělo na trh dorazit už 22. března ve verzích pro PC, Xbox One a PlayStation 4. Předobjednávat můžete v obchodě Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama