Proč v God of War nebylo tolik bossů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč v God of War nebylo tolik bossů

Proč v God of War nebylo tolik bossů

Martin Nahodil

Martin Nahodil

17. 1. 2019 10:19 6
Reklama

Nový God of War je bezesporu jednou z nejlepších her minulého roku. Nejen že si výborně vedl v prodejích, ale také vyhrával jedno ocenění hry roku za druhým. Mimo jiné to bylo také na prestižních The Game Awards. Pokud jste hráli jak poslední, tak předchozí díly, jistě jste si všimli, že obrovských bossfightů ubylo. Nejen o tom mluvil vedoucí vývoje Cory Barlog v jednom z posledních interview.

Barlog přiznává, že s bossy měli mnohem větší plány a spoustu jich do hry neimplementovali. “Víte, měli jsme jich mnohem víc, byla to ambicióznější a šílenější hra. Jak jsme ale postupovali vývojem, začali jsme si uvědomovat, že už je toho moc, nemůžeme to zvládnout. Na jednoho bosse bylo potřeba kolem 30 vývojářů a rok a půl práce. Je to opravdu hodně, když se nad tím zamyslíte,” řekl Barlog.

Následně zmínil, že ve výsledku se tým zaměřený na tvorbu bossů musel také věnovat jiným věcem, což jim jejich vlastní práci dost ztěžovalo. V počátcích vývoje prý trollové vůbec nebyli zamýšleni jako bossové. Prý si nevěděli rady, kam velkým monstrům umístit ukazatel života, a tak zvolili ukazatel pro bosse. Barlog alespoň chtěl rozšířit lore kolem trollů a jejich jmen, ale ani na to nedošlo. Pokud chcete znát i další zajímavosti nejen o God of War, rozhodně nepřehlédněte video níže.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama