V Cyberpunku chráníte sebe, nikoliv svět

7. listopad 2018 16:20 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (10)

Ačkoliv je vydání kyberpunkového RPG od CD Projekt RED ještě v nedohlednu, už teď nás tvůrci zásobují různými informacemi, které nás nutí k tomu, abychom se na hru těšili čím dál tím více. Podobný účinek pak mají i slova Stanise Swiecického, který na hře pracuje jako spisovatel.

„Celou strukturu vyprávění soustředíme do toho, aby hráči mohli zažít vlastní příběh, takový, ve kterém jejich rozhodnutí ovlivní osud hlavního hrdiny. Tak či tak je ale dystopická budoucnost, do které vás vhodíme, velmi temným a násilným místem. Být v kontrole nad tím, kdo vlastně jste, je naprostou prioritou. Nikdy se nesnažíte zachránit svět, ale sebe.“

Právě poslední věta je pak otevřenou palbou do snad nejčastějšího RPG klišé, a budeme doufat, že v tomto případě nezůstane jen u slov. Tenhle týden se vývojáři také vyjádřili v tom smyslu, že vedlejší příběhy budou mít velký dopad na hlavní dějovou linku – podobný postup již známe ze série Zaklínač, nemáme tedy důvod, polským vývojářům nevěřit.

Cyberpunk 2077 vyjde snad dříve než v roce 2077, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru si můžete předobjednat na Xzone.

Zdroj: SegmentNext

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 8. 11. 2018 v 17.55

Na tohle se opravdu těším, tuhle jsem zrovna hledal hru podobného stylu a kromě Human Revolution nic pořádného není (Mankind Divided mě absolutně nechytnul).

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 8. 11. 2018 v 16.47

Tak já skoukl to video až teď, a docela se mi to líbí. Deus Ex mě kdysi uhranul a stále jej mám na piedestalu. Toto je takovej Deus Ex na steroidech. Jen by mě zajímalo jestli to bude jen střílečka nebo podpoří i stealth přístup. To by zamrzelo kdyby ne. Infiltrator, to je moje.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 8. 11. 2018 v 06.27

Zerosekai: To mi přišlo spíš jako součást hlavní linky. Udělej A nebo B nebo C (ani jedno). Navíc záleželo jen na jednom jediném posledním úkolů (pomoct vykydlit ty druhé). Takže to bylo fajn větvení (zvlášť, když byla možnost se vykašlat na obě strany), ale nebral bych to jako prolínání vedlejších úkolů do hlavní linky. Nějaké budování úrovně vztahů tam bohužel chybělo.

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 7. 11. 2018 v 22.25

marosho: Zerosekai: Díky za příklady. Já osobně jsem dohrál W3 pouze jednou. Podruhý jsem se dostal pouze k ježibabám což je část hry která pro mě je asi z celý hry nejvíc intenzivní, takže jsem neměl možnost soudit jak probíhá další hraní na jiný volby atd.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 7. 11. 2018 v 22.03

Spratekk CZ: např. když pomužeš/nepomůžeš Triss utéci z Novingradu, popřípadě vedlejsak z Crachovou rodinou.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 7. 11. 2018 v 21.52

Spratekk CZ: mě tak z hlavy napadá že v prvním dílu si mohl vynechat celou linku kdy si pomáhal veverkám nebo řádu v bažinách v druhé kapitole a podle toho se k tobě ve třetí kapitole chovali a budto k tobě byli přátelštější nebo ne a přitom si to celý mohl vynechat a hra si s tím i tak poradila

Nahlásit nevhodný obsah

20874257
Spratekk CZ napsal 7. 11. 2018 v 21.28

V Zaklínačovi měla vedlejší mise vliv na hlavní lajnu? Je to nějakej ten týden zpátky už co jsem to hrál naposled tak si to asi nevybavuju už moc

Nahlásit nevhodný obsah

20880185
rezz3t napsal 7. 11. 2018 v 19.47

diky boze za cd projekt red

Nahlásit nevhodný obsah

20878919
Tom11 napsal 7. 11. 2018 v 18.56

hype hype hype! jestli nekdy muzu ocekavat kvalitu u AAA hry, je to prave CDPR

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 7. 11. 2018 v 18.11

Hmmm! Jooo :-)

Nahlásit nevhodný obsah