O vizuálním vyprávění v The Sinking City
Pravděpodobně se shodneme na tom, že hororových detektivek nikdy není dost. Zatímco „lekaček“ a „zdrhaček“ se dá velice rychle přejíst, pomalejších, případně logických hororů, aby člověk pohledal.
Právě do tohoto ranku spadá i The Sinking City od ukrajinského studia Frogwares, které znáte kupříkladu díky povedeným adventurám se Sherlockem Holmesem. Právě na solidních základech předchozích titulů staví i novinka, vrhající vás do role Charlese W. Reeda, soukromého detektiva, hledajícího odpočinek od plíživé šílenosti, která jej provází na každém kroku.
V novém vývojářském deníčku pak samotní tvůrci vysvětlují, jak se vám dostanou do hlavy, a to od změny barevných schémat až po správné nasvícení scén. Jedním z hlavních trumfů The Sinking City by pak měl být i poměrně kryptický příběh, na detaily si však budeme muset počkat do 21. března, kdy hra vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One.