Nové informace o Red Dead Redemption 2

8. srpen 2018 17:00 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (12)

Od vydání Red Dead Redemption 2 nás dělí už jen dva a půl měsíce, přesto toho o hře moc nevíme. První veřejné gameplay video, což je čerstvá zpráva, uvidíme zítra v 17 hodin, herní svět je ale stále zahalen rouškou tajemství. Tu se však v interview s německým časopisem GameStar pokusili vývojáři alespoň lehce poodhalit.

Řeč byla kupříkladu o NPC, jejichž chování by mělo být nepředvídatelné a do jisté míry unikátní – ve světě potkáte postavy, které vám dají peníze bez toho, aniž byste jim hrozili zbraní, ale i jejich absolutní protipóly, které na vás začnou střílet i takřka bez důvodu. Rockstar údajně chce, abyste nikdy předem netušili, s kým budete mít to dočinění, aby pro vás byly reakce světa na vaše činy vždy překvapením.

Svět by neměl být tradičním šíleným sandboxem, který od Rockstaru očekáváme – tvůrci sice chtějí hráčům poskytnout spoustu svobody, ale nejdůležitější je pro ně imerze, budeme tedy dělat hlavně věci, které dávají smysl pro Arthura a jeho příběh. Potěší fakt, že ve hře se nebudou nacházet klasické „checklistové“ úkoly jako ve hrách od Ubisoftu, nebudeme tedy pravděpodobně nahánět otazníky, spíše si hru ve svém vlastním tempu užívat. K tomu snad dopomůže i snaha vývojářů o zboření mantinelů mezi hlavními a vedlejšími misemi.

Hra bude nabitá spoustou obsahu, který sice nebude povinný, ale Rockstar si vysoce zakládá na jeho kvalitě. Ta opět přispěje k tomu, aby se hráč v Red Dead Redemption 2 cítil jako doma, plně pohlcen zdejším děním. Pomoci by měly i náhodné události, za kterými však stojí komplexní systém, který zaručí, že nikdy nebudou „úplně“ náhodné, a budou tedy pokaždé dávat smysl z místního i příběhového hlediska.

Interakce s postavami ve vašem gangu či okolí bude možná i mimo mise – hovorům mezi ostatními můžete jen naslouchat zpovzdálí, nebo se k hovořícím NPC přiblížit – v takovém případě vás mohou do hovoru zatáhnout. Gang se bude scházet v kempu, přičemž atmosféra a konverzace v něm se budou měnit v průběhu příběhu. Pokud navíc spácháte zločin a muži zákona budou mít tušení, že právě vy jste ten kriminálník, kterého hledají, nebudou po vás na první dobrou střílet – přijdou si s vámi pohovořit a z nepříjemné situace se budete moci vymluvit, aniž by vás stáhli z kůže.

A když už mluvíme o stahování z kůže, tak ta bude mít pro každé zvířátko unikátní animaci. Právě animace bere Rockstar velmi vážně a snaží se je udělat co nejrealističtější, aby hráčům pomohly v ještě větší imerzi do zdejšího světa. To jim pravděpodobně můžeme věřit, již z dřívějších her od stejných tvůrců víme, že herní postavy umí rozpohybovat velmi uvěřitelně (dodnes vzpomínáme na okamžik, kdy Nika Bellice v GTA 4 poprvé nabralo na kapotu auto).

Nevíme, jak vy, ale nám se nové informace rozhodně zamlouvají. Napjatě tedy čekáme na zítřejší gameplay záběry, a pokud na ně čekáte i vy, můžete si napětí ukrátit předobjednávkou tohoto titulu na Xzone. Red Dead Redemption 2 vychází 26. října na Xbox One a PlayStation 4, PC verze zatím nebyla oznámena, ačkoliv se s ní díky různým únikům víceméně počítá.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20919665
Zerosekai napsal 9. 8. 2018 v 17.47

Miami Vice: hele upřímně mě by se třeba dost líbilo budování osady, ne jako fallout styl ale spíš AC3 stylem kdy to bylo o lidech a questech a ne o tom kolik nasbíráš šroubků po cestě

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 9. 8. 2018 v 17.47

Miami Vice: Nemám přesnou představu, co bych chtěl ve westernu podle Rockstaru vidět jako ty. Ale když už tady bude další open-world hra, tak bych si přál, aby ten svět konečně žil a existoval sám o sobě a moje postava v ní byla jen "na návštěvě". A ne aby se všechno kolem ní točilo, akce se náhodně vytvářely, a pak zase rušily podle toho, jak kolem prochází. Aby to nebyly jen kulisy, které mi po hodinách hraní připomínají "The Truman Show" s Jimem Carrym. Chtěl bych, aby ten svět měl svůj vlastní život, do kterého jen na X hodin vstoupím a prožiji dobrodružství. Aby se nic nezastavovalo, protože jsem zrovna za kopcem nebo o dvě ulice dál. Vím, že je to složité. Že to spíše míří do sféry nějaké simulace ekosystému a asi by bylo složité v něčem takovém odvyprávět příběh. Ale od toho jsou tu geniální lidé v Rockstaru, aby něco takového zrealizovali :-)
Bohužel se v herním průmyslu stále jen řeší počty polygonů, stíny a odlesky na trojúhelníčcích a kolik se toho stihne vykreslit za sekundu.
Popravdě ani přes všechny ty propagační řeči o dynamice prostředí tomu moc nevěřím, že by něco takového byť jen vzdáleně mohlo RDR2 obsahovat. Vlastně vůbec nevěřím, protože jsou to právě jen propagační řeči, a protože o nich čtu už deset let. Očekávám, že tam zase budou desítky a desítky pečlivě naskriptovaných událostí, které budou velmi vtipné nebo velmi šokující -- a tak je to vlastně v pořádku, jen to není zhmotnění zrovna toho mého snu.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 9. 8. 2018 v 17.10

Masarkavtrenyrkach: Tak většina her je o tom, že někam přijedeš a vše vystřílíš. Ať už nevinně skáčeš houbičce na hlavu anebo vrážíš démonovi do prdele jeho vlastní urvanej roh, tak pořád jde o překonávání přesily záporáků, aby se hráč mohl cítít dobře, že něco dokázal. Teď jde už jen o to, kolik zbraní a mechanik Ti ta hra dá k dispozici, aby to zabíjení nebylo jednotvárný. No a samozřejmě, že i ta výplň okolo musí mít něco do sebe a podle mě to Red Dead Redemption je zábavný i teď. Už ty přestřelky samý o sobě jsou fakt cool, protože ten Euphoria Engine kdy střelíš banditu do nohy a on se skutálí ze schodů je zážitek sám o sobě.

No a ten zbytek? Přestřelky zdaleka nebyly jedinou herní náplní. Na to svazující zasazení do Divokýho Západu se podle mě Rockstaru povedlo mít pestrou nabídku aktivit kolem. Povedenej gambling, lovecký výzvy, krocení divokejch koní, hledání pokladů, závody, pistolnický duely, sběr rostlin, pátrání po kanibalovi, patrolování na rančích, poslech příběhů u táboráku, opíjení se v saloonu, pasení dobytka a mnou už několikrát zmíněná mise s letadlem, kdy jsi pomáhal s jeho stavbou abys pak byl svědkem prvního letu!! Super byla i možnost chytat lidi lasem a uvláčet je k smrti anebo naopak prokázat trochu lítosti, jen je svázat a položit na koleje, aby to měli rychle za sebou.

Vždy jde něco zlepšit, ale nesouhlasím s tím, že dnes už RDR kromě krásnejch scenérií a repetitivní herní náplně nemá co nabídnout. Třeba tady Tomáš je zářným příkladem toho, že je RDR i dnes po 8i letech špičkovým titulem, na kterej se nezapomíná. Dokonce i různý ty náhodný eventy kolem cest nejsou špatný. Třeba ten jak Ti do cesty vběhne vyplašená, zoufalá ženská a Ty musíš rychle za ní a přestřelit provaz, na kterým věšej jejího manžela.

Pro RDR2 bych si přál, aby Arthur uměl plavat a taky, abysme k dispozici měli čluny, vory a ty kolesový parníky jak z knížek o Tomu Sawyerovi. A k tomu kanoe!! Jak tenkrát v tý májovce - Old Shatterhand a Vinnetou ještě nebyli pokrevní bratři a Olda tak musel podstoupit výzvu, kde po něm Inču - čuna chtěl plavbu v kanoi s děravým dnem a prej: "Tvá kanoe bude děravá jak ústa staré ženy." Dál bych chtěl i samotný indiány, protože v RDR1 moc prostoru nedostali. A ani nepotřebuju nějakýho rudýho gentlemana jako byl Vinnetou, spíš borce jako byl Geronimo anebo příznivce ohnivý vody.

Dál bych chtěl víc stealthu - konkrétně abyses mohl plížit jako v Metal Gear hrách. Potom mise/děj točící se okolo stavby železnice jako v seriálu Hell on Wheels. Dál flashback z americký občanský války a rovnou i z námořní bitvy Merrimac versus Monitor a hned bysme měli ve hře i ponorky!! Možnost stát se psancem jako byli James Younger gang. Coon cap Davyho Crocketta. Víc než jen jeden strašidelnej dům. Potulnej cirkus s různejma lidskejma "mutantama". Automobil po dohrání hry. Ku Klux Klan. Mýtický bytosti typu skinwalker. Mít možnost postavit si vlastní dům a ranč. Mít možnost říct lidem sedícím u ohně, aby začali hrát a zpívat. Určitě by mě ještě něco napadlo, ale tohle zatím stačí. Co bys v RDR2 chtěl Ty sám?

Superman25: To ještě nevím, kde v říjnu budu, ale pokuď máš říši za kopečkama a chceš to RDR2 mít co nejdřív, tak v Německu jsou taky Gamestopy a taky Ti daj ty hry ještě před vydáním. Kupoval jsem u nich Wolfa, abych měl jistotu německy mluvících vojáků :D

Editováno: 9. 08. 2018 v 17.13

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 9. 8. 2018 v 15.10

Masarkavtrenyrkach: jsem naprosto opačného názoru (coz koneckoncu uslysis v aktuálním hpodu, pokud kluci opublikují můj dotaz). Hru jsem dohral minuly tyden poprvé ve svém životě a je to pro me hra tohoto i minulého roku. Kam se na to hrabě třeba takový Horizon nebo Origins. Hr možná vypadá nudně, ale to je dáno tím, jak ji kluci hraji. Často se nechávají odpoutat od příběhu a obecně toto není jeste taková ta hra dělaná pro YouTube. Takze obecně se na ni mnohem hůř kouká nez se hraje. Podle me je to perfektní hra postavena na principech, na kterých se dnes hry uz nedělají.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 9. 8. 2018 v 11.13

Sledování série videí s Pavlem a Davidem, jak dohrávají RDR, mi ukázalo, jak už to žádná pecka v roce 2018 není. Nemyslím graficky, hra pořád vypadá hezky a určitě dokáže vykouzlit krásné scenérie, ale samotnou hratelností. Co stačilo před osmi lety je dnes už okoukané a k uzoufání nudné. Legrační postavičky a dobře napsané dialogy (a monology) nedokáží zakrýt fakt, že mise jsou v podstatě buď "někam jeď a vystřílej to tam" nebo "někam jeď a zúčastni se nějakého závodu nebo turnaje". RDR vyšlo ve své době a s tou dobou je spojeno. Open-world her ještě nebylo tak mnoho a z westernového prostředí ani jedna. A to druhé platí dodnes. I proto rád na RDR stále vzpomínám. Jen doufám, že RDR2 přijde herně s něčím výrazně novým, protože open-world hrami začínám být velmi přesycený a honění se po mapě od čerta k ďáblu s neustálým opakováním stejné činnosti už mne k televizi nedokáže přikovat jako kdysi.
P.S.: Je to off-topic (a nejspíš i trochu protimluv), ale přál bych si remaster kompletní edice GTAIV.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 9. 8. 2018 v 10.47

S každým prequel hry která měla super příběh se bojím toho jak to ted udělaj, z toho koho potkáme v další hře víme kdo sto pro nezemře, máme nějakou představu o tom jak to v jejich gangu bylo a pak já třeba osobně nechci aby to skončilo podobně jako RDR ve smyslu že hlavní postava padne ikdyž to byl jeden z nejatmosféričtějších momentů, výbornej fakt ale po druhý už by to nemělo takovou váhu spíš by to bylo takový to ahh zase tohle. Takže já osobně sem hodně zvědavej na příběh a jak to dopadne s hlavní postavou, jestli skončí v mělkým hrobě nebo se dostane ven.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 8. 2018 v 09.27

oleg.rusov: Takovouhle redukcí dokážeš z jakékoliv hry udělat repetivní kravinu...

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 9. 8. 2018 v 09.11

Pro mě je to hra, na kterou se těším už sakra dlouho a po útrapných odkladech se to blíží. Škoda, že PC verze nejspíš dorazí krapet později, holt tu hru budu muset nejdřív dohrát na PS4 a pak si ji koupím pro PC, pokud někdy výjde. RDR mi v remasteru nechcou vydat a PS3 už dávno nemám, takže o to je to čekání úmornější.

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 9. 8. 2018 v 07.42

To zase bude jako v jednicce, dojed na konickovi tam a vsechny postrilej, pak jed na konickovi sem a taky vsechny postrilej a pak pro zmenu dozen na konickovi lumpy a vsechny postrilej, to se zopakuje asi 60x. Metascore 98.

Nahlásit nevhodný obsah

8530612
Superman25 napsal 9. 8. 2018 v 05.15

Miami Vice: Hele kamo rek jsi do gamestopu kde ses?

Nahlásit nevhodný obsah

20880185
rezz3t napsal 8. 8. 2018 v 18.31

no konecne gameplay

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 8. 8. 2018 v 18.17

"You see, in this world there's two kinds of people my friend - those with loaded guns and those who dig. You dig."

Zatracene. Red Dead Redemption 2!! Tak tohle je presne jeden z tech titulu, ve kterej neveril snad uz nikdo a on je ted po osmi letech 2. dil za rohem!! Ja vlastne ani nevim co od toho cekat, ale i tak nabehnu do GameStopu 5 dni pred vydanim, abych to mel HNED doma. Tohle je pro me prelaunch buy jak vysitej!! Westerny jsou hodne okrajovy tema a vzhledem k tomu, ze je mam rad, tak ani neni potreba cekat na recenzi. Prectu si ji az po dohrani Story Mode. Ja vim, ze bych se nemel tesit, abych pak nebyl zklamanej, tak jsem aspon rad, ze uz to tady bude. Ono aby si clovek pomalu vzal volno na ten konec rijna - nejdriv Blátofield a pak hned tady RDR2. Abych se priznal, tak me ten BF: V laka i pres ten velkej pocet buchet v poli. Sice me mrzi, ze hned nebude i Pacifik, ale tak urcite pozdeji.

Nahlásit nevhodný obsah