RDR 2 chce rozbít veškerá očekávání
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka RDR 2 chce rozbít veškerá očekávání

RDR 2 chce rozbít veškerá očekávání

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

3. 8. 2018 10:41 4
Reklama

Pouhé tři měsíce nás dělí od vydání westernu z dílny Rockstar Games, pokud tedy vše dobře dopadne a nenastane bolestivý odklad. Pracovní nasazení vývojářů se jistě blíží maximální možné hranici, spolu s tím přichází také enormní tlak ze všech možných stran. Krom fanoušků se o stav hry zajímají také investoři. S nimi včera hovořil výkonný ředitel Take-Two Interactive – Strauss Zelnick.

O aktuálním stavu hry tentokrát mluvil s velkou jistotou. Investory dokonce neváhal ubezpečit tvrzením, že Red Dead Redemption 2 rozbije veškerá očekávání a doručí zcela výjimečný, nečekaný online zážitek. Nezapomněl poukázat na úspěch GTA V, které podle něj stanovilo nový standard toho, jak by měla vypadat skvělá hra. Standard nejen pro vlastní firmu, ale pro celý herní byznys. V souvislosti s tím mluví o přístupu studia k práci. „Podstata přístupu Rockstar Games je být originální a vždy rozbíjet očekávání. A já věřím, že Red Dead Redemption 2 skutečně rozbije očekávání, online část bude výjimečná a nečekaná. Podle mě jsou všechny skvělé hity ve své podstatě nečekané,” řekl Zelnick, načež dodal, že tvrdě pracují na tom, aby se jim očekávání hráčů skutečně podařilo překonat.

Zdá se, že v sobě Zelnick našel kus odvahy. Ještě nedávno se přitom nechal slyšet, že ve studiu panují obavy z toho, jak celé jejich snažení dopadne. Svou roli v tom jistě hraje právě velké očekávání – fanoušků, novinářů, investorů a také samotných vývojářů. Snad nikdo nepochybuje o tom, že hra uspěje, měřítka úspěšnosti však mohou být různá a samotní Rockstar Games si netroufají nic odhadovat. Určitá dávka nejistoty je tedy patrně na místě.

Hra vychází 26. října na Xbox One, PlayStation 4. Předobjednat si jí můžete na Xzone.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama