Ghost of Tsushima nebude jen o stealthu

11. červenec 2018 14:25 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (0)

V posledních týdnech jsme se o nejnovějším počinu studia Sucker Punch dozvěděli spoustu zajímavých věcí. Mimo jiné i fakt, že Jin se musel uchýlit k praktikám, které jsou podle zásad samurajů nekalé. Z toho vyplynulo, že hra bude více méně zaměřená na tichý postup. Spoluzakladatel studia Chris Zimmerman nás ale ujišťuje, že si budeme moci vybrat vlastní způsob, jak se s problémem vypořádat.

V ukázkové misi jsme viděli, jak se Jin pomocí svého lana dostal do vyššího patra budovy a nepřátele překvapil útokem shora. Možností, jak tuto situaci vyřešit, bude prý hned několik. Můžete třeba bezohledně nakráčet hlavními dveřmi mezi nepřátele a rozdat si to s nimi na férovku. Nebo je raději jednoho po druhém nějak vylákáte, abyste se nemuseli vypořádávat s početní převahou? Je to jen na vás. "Je to hra s otevřeným světem, ve které si sami volíte cestu," říká Zimmerman.

"Jsou tady fanoušci, kteří mají rádi pravý samurajský styl. Chtějí prostě vrazit dovnitř a říct nepřátelům 'tak pojďte'. Na druhou stranu tu jsou hráči, kteří jsou rádi v roli ducha, který nechce být viděn za žádných okolností. V obou případech to v Ghost of Tsushima funguje skvěle. Zároveň je to něco, do čeho vás během putování chce náš tým natlačit při některých událostech," dodal Zimmerman. V některých částech hry tedy očividně nebudeme mít na výběr a prostě budeme muset zvolit předem určený postup.

Zdroj: SegmentNext

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!