Ori nabídne různorodé herní styly
Jednou z nejlepších microsoftích exkluzivit je bezesporu skákačka Ori and the Blind Forest. Po oznámení pokračování Will of the Wisps jsme o hře celý rok neslyšeli. S letošní E3 se ale už vývojáři z Moon Studios podělili o více informací, a dokonce i o záběry z hraní.
Designér hry Thomas Mahler řekl, že uvažovali nad tím, jak vytvořit perfektní Metroidvanii. Odpovědí pro něj a zbytek týmu prý bylo, že musí nabídnou různé herní styly napříč souboji a výběrem schopností, které povedou k unikátnímu zážitku ve Will of the Wisps.
Pokračování kouzelné a zároveň hardcore skákačky bude delší a na Xbox One X poběží ve 4K. Vývojáři se drželi stejného výtvarného stylu, ale samozřejmě několik inovací si neodpustili. Už v traileru, který se objevil na konferenci Microsoftu je vidět, že do hratelnosti přibydou nové mechaniky. Ori pak dostane nové schopnosti a zbraně, které mu pomohou překonat i ty nejtěžší překážky.
Ve zdejším světě budeme nyní potkávat i NPC, pro které můžeme plnit úkoly. Samozřejmě za ně dostaneme i náležité odměny. Ori and Will of the Wisps bude zkrátka propracovanější verze prvního dílu s celou řadou novinek. Jejího vydání se dočkáme během příštího roku.