Ori nabídne různorodé herní styly

14. červen 2018 17:46 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (8)

Jednou z nejlepších microsoftích exkluzivit je bezesporu skákačka Ori and the Blind Forest. Po oznámení pokračování Will of the Wisps jsme o hře celý rok neslyšeli. S letošní E3 se ale už vývojáři z Moon Studios podělili o více informací, a dokonce i o záběry z hraní.

Designér hry Thomas Mahler řekl, že uvažovali nad tím, jak vytvořit perfektní Metroidvanii. Odpovědí pro něj a zbytek týmu prý bylo, že musí nabídnou různé herní styly napříč souboji a výběrem schopností, které povedou k unikátnímu zážitku ve Will of the Wisps.

Pokračování kouzelné a zároveň hardcore skákačky bude delší a na Xbox One X poběží ve 4K. Vývojáři se drželi stejného výtvarného stylu, ale samozřejmě několik inovací si neodpustili. Už v traileru, který se objevil na konferenci Microsoftu je vidět, že do hratelnosti přibydou nové mechaniky. Ori pak dostane nové schopnosti a zbraně, které mu pomohou překonat i ty nejtěžší překážky.

Ve zdejším světě budeme nyní potkávat i NPC, pro které můžeme plnit úkoly. Samozřejmě za ně dostaneme i náležité odměny. Ori and Will of the Wisps bude zkrátka propracovanější verze prvního dílu s celou řadou novinek. Jejího vydání se dočkáme během příštího roku.

Zdroj: IGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875576
Smaug. napsal 16. 6. 2018 v 07.56

1337: No, nikdy nevíš, co tvůrci her (ale i filmů nebo knih) vymyslí, aby dali oblíbené parťáky zase dohromady ;-) Ale přirozený parťák (a evidentně ne trvalý) teď bude to soví mládě, což bude super, ale variabilita by neuškodila.
Osobně bashe moc nelituji. Byl typický, vypadalo to hezky, ale na PC se to dost špatně ovládalo a bylo to na závadu plynulosti. vypadá to, že je tam místo něj to laso, kterým se chytá kytek u stropu.
S těmi nepřáteli máš pravdu a líbilo se mi to. Jen málo jich šlo zlikvidovat úplně bez rizika nebo vynaložení energie a to bylo fajn.

Nahlásit nevhodný obsah

20887270
1337 napsal 15. 6. 2018 v 21.43

Smaug.: Sein logicky s Orim být ani nemůže, protože byla vrácena do toho Stromu, co celý Nibel ovládá. Ale zatím jsem v žádném záběru neviděl BASH, který byl pro "Oriho jedna" typický a pokud ho tvůrci odstraní, bude mi opravdu chybět. A nemyslím si, že i ti nejprimitivní nepřátelé v jedničce byli nějací kulíšci - na nejtěžší obtížnost dali kolikrát i oni zabrat.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 15. 6. 2018 v 17.56

Smaug.: hmm možná tam přidaj nový tvrdší nepřátele, nějaký limity by se asi hodily, na druhou stranu Ori dospívá a je celkem logický že bude silnější a silnější že jo

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 15. 6. 2018 v 12.31

Zerosekai: S těmi vedlejšáky souhlasím. Krásně to ilustroval přechod na Definitive edition, kde se daly prozkoumávat nepovinné prostory. Ale pokud půjde jen o nějaké statické postavy, které budou zadávat fetch questy, tak ty raději ne. Spíš by se mi líbilo, kdyby se k Orimu občas někdo přidal a podpořil ho svými schopnostmi. Klidně zase Sein (ta bludička, i když vzhledem k výzbroji asi nebude třeba), ale aby to bylo vždy jen na chvíli ať už na nepovinný quest nebo na část hlavní linie.
Boj v původní hře byl v podstatě jen na blízko. Dosah Seininých blesků nebyl kdovíjaký a od Oriho se odpoutat nemohla. I ostatní útočné schopnosti byly limitovány. Tady to vypadá, že bude mít meč (budiž), ale i účinnou střelbu zdálky. Kdyby to bylo limitované energií (jako výbuchy nebo granáty z Definitive Edition), tak OK, ale jinak mi těch bojových schopností přijde až moc.

Editováno: 15. 06. 2018 v 12.40

Nahlásit nevhodný obsah

20878494
Flois napsal 15. 6. 2018 v 10.53

Me to z videa přišlo trochu moc akční. Ty polety a šokový vlny.
Ale jak říká1337: věřím že ví co dělají a že mě to bude bavit aspoň tak jako jednička.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 15. 6. 2018 v 10.24

tak za mě to zatím vypadá moc dobře, víc npc a vedlejšáků já naopak vítám, první díl byl hodně soustředěnej na Oriho cestu což bylo super, ale chce to zase dát trochu něco jinýho a co se toho boje týče, tak i v první hře šli ti nejvíc basic nepřátele dolů celkem rychle a ještě jednodušeji protože se mi zdá, možná je to fakt jen zdání, že v první hře díky tomu že to šlo přes ten orb ses ani k nepřátelům přibližovat nemusel, tenhle víc mele styl by mohl dodat zase trochu víc challenge.

Nahlásit nevhodný obsah

20887270
1337 napsal 14. 6. 2018 v 22.40

Pevně věřím, že to bude skvělé, ale je pravdou, že zrovna styl Nidhogg nevím, jestli je to, co já v této hře potřebuju. Stejný pocit mám i z NPC a vedlejších úkolů. Ale prostředí je pořád stejně úžasné, a ty nové skákací schopnosti vypadají prostě dobře, a já jim prostě chci věřit, že vědí, co dělají.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 14. 6. 2018 v 21.24

Aby to kluci nepřehnali. Na předchozí hře se mi líbilo, že zabíjení nepřátel bylo vždycky tak trochu přes ruku. Prostě žádné run and gun. Tady je Ori docela ozbrojený a nebezpečný, i když to pořád není one shot one kill. Na tuhle hru se těším snad nejvíc, tak snad to dobře dopadne.

Nahlásit nevhodný obsah