Fortnite slaví na mobilech úspěch
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Fortnite slaví na mobilech úspěch

Fortnite slaví na mobilech úspěch

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

21. 3. 2018 13:04 2
Reklama

On-line akce Fortnite se na mobilních zařízeních ještě ani pořádně neohřála a již nyní slaví poměrně významný úspěch v otázce vygenerovaných financí. Tým Epic se totiž může pochlubit tím, že za prvních 72 hodin dokázali ve hře hráči utratit již více než 1,5 milionu dolarů.

Oficiálně to však vývojáři určitě nedělají a současná zpráva prozatím vyplývá pouze ze statistických dat webu SensorTower. Nakolik se jedná o odhad kvalifikovaný, to se pravděpodobně teprve dozvíme, nicméně o Fortnite zjevně zájem je. O tom ostatně nadále vypovídá i fakt, že v již více než čtyřech desítkách zemí se hra vyšvihla na vrchol nejstahovanějších titulů, a to i navzdory faktu, že se jedná o záležitost, do níž je nutné nejprve obdržet pozvánku. Hra je navíc dostupná prozatím jen na iOS.

Menší obrazovka a dotyková plocha sloužící k ovládání je rozhodně značným úkrokem stranou oproti klávesnici a myši.

Na povrch vedle toho rovněž vyplouvají informace týkající se podoby hry a zprávy o tom, jak moc se vlastně hra (ne)liší od verzí pro klasické velké konzole a pro PC. Přeci jen – menší obrazovka a dotyková plocha sloužící k ovládání je rozhodně značným úkrokem stranou oproti klávesnici a myši či ve srovnání s gamepadem a velkou televizní obrazovkou.

Předně se tak hráči na iOS kupříkladu dočkali vizuálních pomůcek tam, kde by jinak mohla pomoci přítomnost sluchátek. Jde tedy například o naznačení směru, odkud vítr vane v případě útoku či ve kterém je zkrátka živo. Hra v takovém případě ukáže ukazatel, jehož barva zároveň indikuje úroveň rizika.

Rovněž ovládání je pochopitelně zcela diametrálně odlišné a zkušené hráče na konzolích či na PC může určitě překvapit, první ohlasy však vypovídají o tom, že se jedná o port důstojný i poměrně dobře ovladatelný.

Jestliže s touto verzí hry každopádně máte zkušenosti své, tak se určitě můžete o své dojmy podělit v diskuzi pod článkem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama