Divoké závody GRIP přisviští i na konzole
Frenetické akční závody GRIP sice nepatří k těm nejočekávanějším titulům v už tak závody notně nabitém roce, ignorovat je by ale byla osudová chyba. Nezávislý titul, na PC dostupný v rámci Early Access již od roku 2016, nakonec na stolní platformě neskončí a vyrazí i vstříc světu konzolového hraní. A to rovnou na všechny tři největší současné hráče trhu, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.
“Jsme nadšeni, že dnes můžeme konečně oznámit naše patrnerství s Wired Productions. GRIP vznikl jako projekt z čistého nadšení, vzdávající hold výborné sérii Rollcage a závodům staré éry, nyní ale přerostl do plnohodnotného futuristického závodění s prvky boje na úrovni současné generace. Jsme na hru neuvěřitelně hrdí a nemůžeme se dočkat, až ji koncem roku vypustíme na všech platformách. Bojové závodění je zpátky, bejby,” komentuje nadšeně nové oznámení Chris Mallinson, šéf vývoje titulu.
A GRIP slibuje skutečně mnohé. Po dvou Early Access letech se talentované kanadské studio Caged Element rozhodlo dát novince zelenou a celý plán podpořit zahrnutím většiny existujících platforem. Chtějí tím všem hráčům nabídnout intenzivní závodění ve sci-fi kabátku, plné výbuchů, futuristických zbraní, pohybujících se elementů trati a power-upů. O pohlednou tvář hry se prý stará Unreal Engine 4, připravený poskytnout optimální zážitek i díky výkonu prémiových konzolí Xbox One X a PlayStation 4 Pro.
Jak celý projekt dopadne a kdy přesně si divoké závodění vyzkoušíme v plné parádě ukáží nejbližší měsíce.