Greene zveřejnil plán PUBG na letošní rok
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Greene zveřejnil plán PUBG na letošní rok

Greene zveřejnil plán PUBG na letošní rok

David Plecháček

David Plecháček

9. 3. 2018 11:19 4
Reklama

Pravidlo v podnikání č. 1 – konkurence nikdy nespí! Tímto krédem se musí řídit naprosto každá firma, ty herní nevyjímaje. Právě naopak. Jak už víte z dnešních předchozích zpráv, jde-li o kompetitory ve stále se rozvíjejícím a rostoucím žánru battle royale, nespí ani Epic se svým Fortnite a nespí ani vývojáři dříve populárního H1Z1, kteří se snaží o comeback. Jestli je z nějakého tábora podezřele ticho, jsou to lidé z Bluehole, kteří pilně pracují, ale sdílní příliš nejsou.

Možná je to tím, že mají před sebou nejvíce práce. Fortnite totiž na všech platformách šlape až na dřívější výpadky serverů jako hodinky a H1Z1 je k dispozici jen na PC, kde strávilo tři roky v předběžném přístupu. Bluehole, respektive PUBG Corporation se ale musí snažit. Verze na počítače stále není optimální, ale vývojáře mnohem více tlačí bota u verze pro Xbox One. A na port pro PlayStation 4 se stále ještě čeká.

Nejsou to ale pouhé věci technického charakteru, na nichž Brandon Greene spolu se svým týmem pracuje. Jsou to i novinky, které mají zabránit stereotypnímu zážitku, který se po hraní stále stejné mapy může dostavit. Proto Bluehole představilo plán na letošní rok, aby hráči neztráceli naději a měli představu, co nás všechny (kromě vydání verze 1.0 na XO) čeká.

„Tento rok máme v plánu přinášet podstatné balíčky obsahu co dva měsíce, první z nich je naplánován už na tento měsíc,“ říká sám Greene. Podle vlastních slov by každý takový update měl změnit určitý mechanismus ve hře a/nebo představit nějaký nový. Samozřejmě budou mezi tím vývojáři dodávat i menší updaty, nezávisle na těch velkých.

„Letos chceme samotné hráče do vývoje zapojit ještě intenzivněji, a abychom toho dosáhli, spustíme experimentální test servery, z nichž nám můžete poskytovat cennou zpětnou vazbu,“ dodává dále slavný autor a podotýká, že veškeré věci na tzv. roadmap jsou předmětem vývoje, ale mohou se ještě následně měnit.

Na PTR serverech se už příští měsíc ukáže nová ostrovní mapa s rozlohou 4 x 4 km. Jedná se tak o menší lokaci, která nabídne „intenzivnější a rychlejší battle royale zážitek“, říkají autoři. Spolu s ní ale vyjde i nová, čtyřnásobně velká mapa s rozlohou 64 kilometrů čtverečních. Opět bude nejdříve dostupná na PTR.

Seznam nových prvků je poměrně rozsáhlý. Některé jsou konkrétní, např. nové emote, nová vozila, více zbraní, achievementy nebo voice chat v hlavním menu. Spolu s lepší stabilitou serverů, vyššími detaily ozvučení aut a zbraní, větším efektem současného počasí nebo průbojností střel různými materiály včetně vozidel se jedná o věci, které si dokážeme zcela jistě představit.

Greene ale hovoří o věcech, které už tak určité nejsou. Počínaje novými systémy animací pro skok s padákem, pro kontaktní souboje i konflikty z větší vzdálenosti nebo jejich celkovými úpravami a konče především novým herním režimem, to jsou věci, pod nimiž se neskrývá nic konkrétního. Především nový režim budí pozornost, ale Greene podotýká, že se jedná o prvek, který je na samém počátku vývoje a teď nemůže být konkrétnější.

Buď jak buď, PUBG čeká nabitý rok. Závěrem se sluší podotknout, že o PS4 verzi nepadlo ani slovo. Bohužel. Nepadlo ale ani na konto verze pro Xbox One. Níže se nicméně můžete podívat na detail menší z uvedených map. Stále se jedná o koncept, ale na jeho základě si můžete udělat alespoň rámcový obrázek. Pokud máte o PUBG zájem, můžete si verzi jak pro PC, tak pro Xbox One pořídit na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama