Rainbow Six Siege mění chování serverů
Ubisoft oznamuje, že on-line akce Rainbow Six: Siege se dostává dodatečné péče v podobě další aktualizace. Ta je sice drobná obsahem, může však mít velký dopad na to, jak se hra v reálu chová a jak na samotné akce hráčů reaguje.
Všechny platformy se totiž dočkaly příjemné změny té, jež spočívá ve zvýšení frekvence, s níž servery hry odezírají reakce hráčů. Servery na všech platformách nově reagují s frekvencí 60 Hz, což znamená 60 dotazů na reálnou situaci ve hře za vteřinu.
Viditelný výsledek to sice na první pohled přinášet nemusí, nicméně hra mnohem lépe dokáže zareagovat a nemělo by se tedy stávat, že hra chybou pomalejší synchronizace špatně zaregistruje zásah protivníka.
Vedle toho přídavek pochopitelně přináší obvyklou porci menší úprav a oprav a těšit se lze rovněž i na to, že i příští rok bude podpora hry nadále pokračovat. A to bude mít mimo jiné za následek také další plánované rozšiřování obsahu, jemuž budou i nadále vévodit nové mapy i operátoři.