Vydělat si kredity v SW BF2 je opět těžší

16. listopad 2017 11:17 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (42)

Se Star Wars: Battlefront II jsou stále jen a jen problémy. O ceně hrdinů a její následném snížení jsme psali, ale jak se zdá, není to to jediné, co by vás mělo zajímat. O Battlefrontu se psalo ve světě i včera, byť se zprávy o nefunkčním vracení peněz nepotvrdily. Stále to ale není dost. Tentokrát se totiž vyrojily další praktiky, které EA využívá, abyste v Battlefrontu utratili na mikrotransakcích ještě více.

Opět se jedná o všemi proklínané kredity a jejich množství, které mají hráči k dispozici. Pokud vás pobouřilo, že společnost snížila kromě cen hrdinů i počet kreditů za dohrání kampaně, následující zpráva vás možná vytočí ještě víc. Jednou z možností, kde si kredity vydělat, je režim Arcade. Ten je ale limitován po vzoru některých mobilních free-to-play her. Kredity se z něj sypou jen chvíli – a pak až za několik hodin.

Tento cooldown má samozřejmě hráče trochu zbrzdit, respektive vzhledem k okolnostem donutit je uvažovat o nákupu kreditů i jiným způsobem. Podobné praktiky jsou známé především u mobilních her zdarma, nicméně své opodstatnění nenachází u projektů za necelé dva tisíce korun. Jedná se tak o další podivný způsob EA, jak ještě více zviditelnit své mikrotransakce.

Některým samozřejmě dochází s vydavatelstvím potažmo s vývojáři z DICE trpělivost. Obě společnosti si tak pod sebou pomalu ale jistě podřezávají větev. Je ale otázka, jestli si jí vzhledem k popularitě Hvězdných válek mohou definitivně podřezat a jestli náhodou za rok nebudeme psát o milionech prodaných kopií a milionových ziscích.

Pokud jste se proti podobným praktikám obrnili nebo pokud chcete Battlefront jen kvůli příběhové části, můžete si jej pořídit například na Xzone.cz.

Zdroj: DSO Gaming

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878639
Jsoucno napsal 16. 11. 2017 v 23.06

Hra je to asi dobrá, beta mne bavila, ale tyhle věci mne děsně štvou pokaždé, když je někde vidím. Skiny, fajn, to se dá. Ale nějaké očividné zlepšení schopností v lootboxech? Takže ne skill, ale teda lepší výbava za cashík, nebo kopec hodin grindování?

Nazdaaar, jdu si dát Overwatch, protože tam je skill klucí, v BF vás rozmastí Vader za prachy :)

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 16. 11. 2017 v 21.06

Ocelotr2.0: EA by mělo prostě začít dělat kartičkový hry a na tu omáčku kolem se vys*at.

Nahlásit nevhodný obsah

20897100
JosefSvejk napsal 16. 11. 2017 v 20.16

daweadawe: Nesmíš si to nechat znechutit od jiných lidí.Jinak přístup od vydavatele je podle mě normální. Odpovídají na dotazy a řeší problémy. To že nevyhoví každému nebo to neudělají hned je z jejich strany taky celkem rozumný přístup. Je pouze škoda, že s vydáním 2. dílu vlastně tak trochu umře ten 1. díl. Radši bych byl, kdyby udělali 2. díl a přidali do něj i vše s toho původního dílu s tím, že by to bylo upravené.(opravené)

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Cokovenecek napsal 16. 11. 2017 v 19.25

Budou tedy kredity stačit? :D A nebo to nejsou ti droidové, které hledáme?

Nahlásit nevhodný obsah

20910366
daweadawe napsal 16. 11. 2017 v 19.18

Ocelotr2.0: Plne souhlasím. Je smutný že nikdo neřeší hru jako takovou. Ale jen posran. Krystaly lootboxy. Podle mého názoru hráči co váhali že hru zakoupí tak tohle je dokáže odradit. Kvůli zítřejšímu svátků hru budu mít až v pondělí. Těšil jsem se ale začínám z té politiky a vývoji + přístupu ze strany vydavatele být otrávený. A misto toho abych to zapnul se radši půjdu podívat na ligový zápas ve Fotbalu což taky není žádná výhra.

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 11. 2017 v 18.46

JosefSvejk: Souhlasím. Velká většina lidí co to HRÁLO, tak hodnotí velmi kladně. Ti, kteří hru NEHRÁLI a jen si přečetli nějaký článek, popř. youtube video, kde se naváží do mikrotransakcí, tak se to snaží všude zhejtit.

Nahlásit nevhodný obsah

20897100
JosefSvejk napsal 16. 11. 2017 v 17.37

Zdravím všechny. Sorry, asi budu jeden z mála lidí, ale já jsem z nového Battlefrontu 2 celkem nadšený. Grafika, hrdinové, kartičky, lootcraty za kredity ve hře pro zlepšení postav a zbraní apod. Jsem prostě fanda SW se vším všudy. Jediná věc co mi trochu vadí že jsou ve hře smíchané postavy hrdinů bez ohledu na období a že je ve hře tabulka skore. Kritika od lidí je dobrá věc v tom smyslu, že kdyby se pouze chválilo, tak by se hra nikam neposunula. Bohužel si na té kritie veze vlna spousty lidí Youtuberů co si chce udržet sledovanost a už jim tolik nejde o tu hru. Jinak si nemyslím, že by mě hra nutila si kupovat nějaké krystaly abych měl lepší výbavu. Dá se hrát i bez ní.

Nahlásit nevhodný obsah

8325995
rappix napsal 16. 11. 2017 v 17.05

j2142124: Ta AmA na redditu byla totální fraška. Na žádnou otázku na kterou odpověděli neodpověděli přímo, spíše to připomínalo nějakou předvolební debatu, kde se lidi ptají a politici odpovídají úplně na něco jiného.

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 16. 11. 2017 v 16.52

V DICE jsou sebevrazi https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7d4qft /star_wars_battlefront_ii_dice_developer_ama/
A ne že by něco řekli, prostě v koutě šoupali nohama s "pracujeme na tom, moc nás to mrzí"

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 16. 11. 2017 v 15.42

"Rozmohl se nám tady takový nešvar!"

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 16. 11. 2017 v 15.35

EA vzdy byli a budou prototypem dnesnich nejvetsich prachatych arogantnich zlodeju,neco jako O2:-D,jejichz samotna prace nikdy za moc nestala....vzdy museli nekoho vlastnit,nekoho kdo pod nimi vydaval a ten byl vzdy 100krat sikovnejsi nez oni...sou to ubozaci..

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 11. 2017 v 14.48

MP teda nehraju, ale blahé paměti jsem hrával a užíval si Battlefield 1942. To si člověk koupil hru a hrál a hrál. Zlepšoval se tím, jak poznával mapu a její záludnosti, učil se taktice a strategii, nasával různé tipy a triky, které odkoukal od jiných.
Ale to by už asi lidi nebavilo, když by tam nebylo levelování, buffy, speciály, looting a tabulky a statistiky... V panice by tu hru vypnuli, když by tam nebyla žádná "měna" a žádné tlačítko "purchase" a políčko s číslem kreditní karty.
Někdy si připadám tak starý :-(

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 11. 2017 v 14.44

Ocelotr2.0: Hezkýý.

Nahlásit nevhodný obsah

9864338
DeSmond napsal 16. 11. 2017 v 14.44

Ocelotr2.0: Prijde mi, ze to tu nejak motas :) BP bych ani tak uplne nepovazoval za menu. Me osobne se tehnle system otevirani "vyhod" behem zapasu skrze tvuj vykon ve hre pomerne zamlouva (libil se mi uz v MP k U4, kde jsem ho zaregistroval poprve). Rozhodne ho preferuji oproti tokenum.

Na jeden zivot doufam myslis jeden zapas.... Ty BP se tam samozrejme kumuluji. Jinak tedy Loot crates se daji koupit i za credity, nikoliv pouze za "premiove" krystaly. Navic je muzes odemykat i skrze ukoly. Tak jako tak mi prijdou dost mastny (4000 kreditu za tu nejdulezitejsi bednu s kartami pro infantry). Je ovsem pravda ze crafting parts (aka ocelotr scraps) padaji az odporne malo. Vcera mi z denni bedny padlo neuvertilnych 5 crafting parts (zakladni verze karty mam pocit stoji 40) a 75 kreditu :D

Dvacet Vaderu by tam behat nemohlo uz jen kvuli tomu, ze je tam na hrdiny nejakej limit, pokud se nepletu. Bud je to nejaky pocet na tym a nebo je to jeden konkretni hrdina na tym (tzn ze vic jak jeden stejny hrdina tam behat nemuze). Takze bacha s tema polopravdama :D

Zarenix: Souhlas, nepritomnost nejakeho server browseru je docela k placi. Asi dalsi z veci, co nebyly pro DICE prioritni (v AAA MP hre v roce 2017!!!). Problemy s pripojenim bych prisuzoval porodnim bolestem, to bychom ovsem nesmeli byt jeste pred oficialnim zitrejsim launchem. Bojim se co se bude zitra dit, konecne se k tomu poradne dostanu, rad bych provetral poradne MP, ale bojim se, ze si zitra nezahraju.

Editováno: 16. 11. 2017 v 14.48

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 11. 2017 v 14.43

Ocelotr2.0: Taky mám stejný názor. Všude se řeší totální blbosti. Většina článků je jak bulvár, ano i zde na hrej. 40h na hrdinu, mikrotransakce atd. Nikdo neřeší podstatnější problémy, např. mě vadí, že si nemůžu vybrat mapu. Nemůžu si vybrat stranu. Opice co běhají po mapě sou otravné (tím teď nemyslím hráče). Padání hry, kicky do menu atd. Největší bomba je to, že kvůli 2 postům na redditu lidé co hru ani nesledovali, tak teď jsou z nich odborníci a hejtí EA jakou sra*ku udělali. Přitom každý koho znám, tak si ji pochvaluje a mikrotransakce vůbec neřeší a netrhá mu to žíly.

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 16. 11. 2017 v 14.20

Ocelotr2.0: Nedobře se na to díváš. Říkám, kredity ti budou stačit. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 16. 11. 2017 v 13.56

j2142124: No jestli jsem pochopil správně, tak si můžeš koupit DARTH VADERA za karty, ale musíš mít D O S T BATTLE POINTS aby si ho mohl použít v MP. NA JEDEN ŽIVOT. Takže jedno šikovný skočení ze skály, když se máma ptá, co chceš k obědu a následně musíš ukořistit opět dost BATTLEPOINTS, aby si ho mohl použít znovu. (BATTLEPOINTS jsou možná jediná normální měna v celém BFII, jelikož je získávána podle výsledků v MP, dejme tomu podle "stylovosti" a umožňuje použití (neplést s koupením to je za CARDS, a na CARDS potřebuješ CREDITS a SCRAP, credits se dá získat ve hře, ale SCRAP padá skoro výhradně jen z LOOTBOXES, a ty sou za krystaly nebo dostahneš jednu za každodení login - UFFFFFF je to zcela parádní a průhledný systém, že ?) jež se dají získat některých hrdinů. Což je logické, protože jinak by v MP běhalo dvacet Vaderů a dopadlo by to jako multiplayer v MORTAL COMBAT, kde vždy bojuje SCORPION vs SCORPION.

Hrál jsem možná desítky RPG, včetně těch jenž se topily v číslech a statistikách, jako VAGRANT STORY a ve FFXII jsem strávil 500 h konfigurováním gambitů a hrál jsem to spíš jako Fotball Manager, le v životě jsem neviděl takovej bordel jako balastz okolo MP/SP jako u BFII.

PROTOŽE SYSTEM PLATEB ZCELA ODVÁDÍ POZORNOST OD TOHO CO JE DŮLEŽITÉ.
Bavil se tady někdo o zbraních ? O taktice co použil ? Jak někoho vykosil ? Jak si včera te Battlefront užil ? Jak někoho překvapil a z posledním nábojem v zásobníků zabil šest nepřátel ? Jak je úžasné tam pobíhat ? Jaká je grafika ? Jak to má THX audio ? Jak je vše fotorealistické ? Kolik práce dali grafici do modelů a že maj Války rádi, protože to všechno vypadá úžasně ?

Ne. Všechno se točí okolo tabulek s různými čísly a z 3D FPS MultiPlayer HRY se stává zasranej MICROSOFT EXCELL, nebo ÚČTO, kde každej špekuluje, jak otevří TO NEBO TO pomocí jedné ze 30000 měn, peněz kreditů a krystalů. EA rovnou mohlo vydat tabulky a souboje v MP řešit jako PAY TO WIN hry na FACEBOOKU, kd do sebe naráží dvě hlavy reprezentující hráče a ta s vyšším číslem vyhraje. DICE a veškerá jejich práce s modelováním BF je každýmu totálně u zadele.

Editováno: 16. 11. 2017 v 14.23

Nahlásit nevhodný obsah

20919431
j2142124 napsal 16. 11. 2017 v 13.52

Ale Jediové se neptali, ne? Prostě oznámili "Ty kredity ti budou stačit".

Nahlásit nevhodný obsah

20884991
Lex_ napsal 16. 11. 2017 v 13.32

Já tam Like button mám, ale je to spojený s fejsbůkem bohužel...

Nahlásit nevhodný obsah

20913781
Beznámahyč napsal 16. 11. 2017 v 13.25

Khalashnikovf: :D :D :D Práve pri takýchto komentoch mi tu najviac chýba like button. :D

Nahlásit nevhodný obsah