Monster Hunter: World ukazuje tvorbu hrdiny
Na letošní Tokyo Game Show se nemalé pozornosti samozřejmě dočkal i chystaný Monster Hunter: World. Hra, jejíž preview z nedávného Gamescomu jste si mohli přečíst na našich stránách, se nyní chlubí systémem tvorby postavy a dalšími prvky.
Váš vytvořený hrdina se nebude objevovat jen ve hře, ale i v cutscénách. V galerii se můžete podívat na několik obrázků, z nichž si můžete udělat celkem slušnou představu o tom, jak hluboké budou možnosti úprav. Kromě hratelné postavy si budete moci upravit i kočičí potvůrky jménem Palico. Ty vám budou pomáhat na vašich výpravách za masivní kořistí, ať už půjde o samotný lov nebo sbírání materiálů a plnění různých questů.
Ve hře se dočkáme i zvláštního vybavení, které bude svému nositeli poskytovat nejrůznější bonusy nebo dovednosti. Ty ale budou omezeny cooldownem, je tedy třeba dobře zvážit, zda je právě teď ten pravý okamžik pro využití speciální schopnosti. Mezi takové kousky patří například Ghillie Mantle, díky němuž se můžete schovat před nebezpečím, nebo Rocksteady Mantle, jenž vás zase ochrání před nebezpečnými otřesy, řevem velkých tvorů a silným větrem. Ale pozor! Jejich efekt trvá jen chvilku a pokud se během jeho průběhu zraníte nebo sami zaútočíte, skončí okamžitě.
Monster Hunter: World vychází příští rok, přesněji 26. ledna, a to na PS4 a Xbox One. V plánu je i PC verze, její datum vydání však zatím neznáme.