CliffyB sdílí plány na záchranu LawBreakers
DOA. Akronym, který nechce vidět žádný videoherní vývojář. V posledních dnech se používá především v souvislosti s jednou hrou. S LawBreakers Cliffa Bleszinského. Dead on Arrival. A to i přes to, že hra své kvality má, což dokládá naše, ale i další zahraniční recenze. Nebudeme teď řešit, proč neuspěla, ale spíš se pojďme podívat na to, co s tím udělat.
Skoro by se chtělo říct, že se každý rok musí najít hra, kterou stihne podobný osud. Kvalitní, leč nehraná. Není to úplně stejné přirovnání, není vlastně vůbec stejné, ale v měřítku by je mohl stihnout podobný osud. Vzpomínáte na loňský Titanfall 2? Také kvalitní, byť ne tak hraná hra. Letos je ale počin od Respawnu úplně někde jinde. A doufejme, že se Cliffymu podaří to samé.
Dnes proto věhlasný autor přišel s řešením, s ukázkou toho, co nás v následujících měsících čeká. Jízdní řád sice obsahuje novinky jen do konce roku, ale Cliff má na Twitteru pravdu: „Já vím říkal, že nezastavujeme,“ píše. A opravdu. Nové mapy Namsan a Gateway, nové režimy třeba v podobě skirmishe, ranked zápasy (tzv. Boss League), nové třídy a i další updaty, které LawBreakers zdarma obohatí.
2017 Content Roadmap for LawBreakers revealed next week. Preview of Roadmap revealed right now. pic.twitter.com/GHLCxwuzKO
— LawBreakers (@lawbreakers) September 2, 2017
Je otázka, jestli se Cliffy a studio Boss Key z bláta vyhrabe dostatečně rychle. Peak v současně hrajících hráčích odpovídal na PC přibližně 350 hráčům. Zmiňovaný Titanfall 2 byl trochu někde jinde. Aby si autor Unreal Tournamentu a Gearsů neupravoval v následujících měsících hru jenom pro sebe. Tímhle tempem se možná po uplynutí těchto plánů mohl stát ze hry free-to-play titul.