Spencer vysvětluje zrušení Scalebound
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Spencer vysvětluje zrušení Scalebound

Spencer vysvětluje zrušení Scalebound

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

15. 6. 2017 13:04
Reklama

Počátkem ledna jsme se dozvěděli, že akční RPG Scalebound si už asi jen tak nezahrajeme – hra byla zrušena a následovala série zpráv a článků o tom, co k tomu vedlo a proč se tak stalo. A k tomu se nově dozvídáme další střípky zapadající do této pozoruhodné mozaiky.

Do diskuze se již dříve zapojil šéf vývoje Scaleboundu a následně i Phil Spencer. Pozdější jmenovaný nejprve tvrdil, že je to tak pro hráče nakonec snad i lepší a dodal i to, jak se z této lekce v Microsoftu poučili.

Tím však slovní přestřelka neskončila a následně ještě Seamus Blackley vypověděl, že to byla právě Spencerova chyba. Následovala zpráva o prodloužení registrace ochranné známky a dnes dostáváme informace další, opět neméně zajímavé.

Z rozhovoru pro japonskou stránku GameWatch totiž vyplývá, že ke konci vývoje hry údajně došlo na základě smířlivé dohody mezi týmem PlatinumGames a Microsoftem. Údajně tehdy vznikl konsenzus, že by nemusela být zajištěna spokojenost zákazníků, a tedy hráčů samotných.

Ti se k vývoji hry vyjadřovali hlasitě, a jelikož byla oznámena příliš brzy po zahájení vývoje, tak se radikálně proměňovala na základě podobných komentářů, což v otázce vývoje her není nikdy dobré znamení. Tehdy se díky tomu projevily obavy nad výslednými kvalitami hry a po nich již následoval samotný konec vývoje.

To je pochopitelně škoda, nicméně studio PlatinumGames o sobě dává vědět i tak celkem dost a o jejich tituly nouze není. Kupříkladu nedávný Nier: Automata se vydařil na výbornou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama