Horor Perception vyjde ještě v květnu
V hororové adventuře Perception se vžijete do role zcela slepé a zdánlivě bezbranné ženy jménem Cassie. Ta však není ponechána svému osudu jen tak a příroda jí k nedostatku po stránce zraku nadělila abnormálně vyvinutý sluch. Ten jí poslouží k tomu, aby dokázala vyřešit prastarou záhadu a dokázala přežít v domě, ve kterém se zřejmě děje něco přinejmenším paranormálního.
Již základní premisa hry vypadá zajímavě a může zaujmout sama o sobě, je to ale právě vizuální stránka hry a mechanismy, jež mají bez pochyb potenciál zaujmout v plné síle. A dnes se konečně i díky nové ukázce dozvídáme, kdy se do hry budeme moci podívat.
Perception vychází 30. května na Xbox One, PlayStation 4 i na PC a nabídne unikátní mechaniku vnímání okolního světa za pomocí takzvané echolokace. Cassie tedy může poklepat holí o zem a na základě šíření zvuku se okolo sebe může následně také „rozhlédnout“. Má to však i své stinné stránky.
Každé takové poklepání totiž zároveň prozrazuje místo, kde se Cassie aktuálně ukrývá a jelikož se v tomto domě nazývaném „Echo Bluff“ v anglickém Gloucesteru nachází navíc ještě něco jiného, tak to legrace tak docela nebude a o adrenalin, jak je z ukázky očividné, nouze rozhodně nebude.
Vedle data vydání pak můžete zabrouzdat také na rozhovor magazínu DualShockers, ve kterém se o zákonitostech hry rozpovídalo manželské duo scenáristky a producentky Amandy Gardner a kreativního ředitele Billa Gardnera.
A od těch se kupříkladu můžete dozvědět, že se vývojáři snažili vytvořit hlavní hrdinku pokud možno reálnou a uvěřitelnou, díky čemuž jim z této snahy vzešla Cassie – údajný mix Starbuck ze ságy Battlestar Galactica a Buffy. To zní celkem zajímavě, pravděpodobně důležitější je ale aktuálně informace o samotné délce herního zážitku.
Perception údajně zabere něco mezi čtyřmi až šesti hodinami, a to navíc nemusí znamenat nutně konec. Záhad je totiž ve hře větší množství a přijít na všechno hned při prvním dohrání nemusí být zrovna dvakrát jednoduché. Odtud by mohla pramenit určitá míra replayability, o níž se ostatně budeme moci všichni přesvědčit již brzy.