„The Division je větší brand, než jsme čekali"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „The Division je větší brand, než jsme čekali"

„The Division je větší brand, než jsme čekali"

David Plecháček

David Plecháček

24. 5. 2017 10:52 9
Reklama

Od vydání The Division uběhl více než rok. Snad žádná hra loni nevzbudila tolik vášní a tolik rozporuplných reakcí, než nová IP od studia Massive. Zatímco zklamání opadá, stále více je slyšet hlas hráčů, kteří si pandemií vybitý New York nemohou vynachválit. David Polfeldt coby zástupce vývojářů na konferenci Nordic Game přiznal, že i přes rozporuplné dojmy se jedná o hru enormně úspěšnou.

Svými prvními slovy navíc dokládá přesně to, okolo čeho jsme se motali u letošní Invaze – The Division je pojem, je to značka, je to brand. „Je to přímo monstrózní brand. Abychom byli upřímní, Division je ještě úspěšnější, než jsme čekali. Nakonec jsme měli poměrně velké ambice. Ale vydání The Divisionu byl jedním z největších launchů v celém videoherním průmyslu v roce 2016 a to nám dává nespočet možností. Jak s nimi naložíme? Co se od hry naučíme? Jak jí posuneme na další úroveň? Co uděláme s tím, co už ve hře je, a co uděláme mimo dosah hráčů, abychom jim to pak představili?“ Samé otázky.

Polfeldt samozřejmě přiznává, že teď se nabízí ta správná chvíle zastavit se a zapřemýšlet nad tím, co udělat dál, když má studio v rukách takový potenciál. „Nebývá úplně zvykem, že v herním průmyslu dostanete takovou příležitost,“ dodal. Ať patříte na stranu jednu nebo druhou, The Division je ohromná značka, která se může posunout prakticky kamkoliv a kdekoliv vzbudí nějaký rozruch.

Massive se ze hry naučilo množství věcí, například to, jak ovládat excelentní Snowdrop engine. Už teď ale studio nezahálí a svůj nástroj značně upravuje. „Tyto změny ale veřejnost pro tuto chvíli nezná a nevidí je,“ řekl. Spekuluje se nad tím, že Snowdrop budou využívat i další hry od Ubisoftu. Uvidíme, na čem poběží Far Cry a zda zůstane věrný Dunia enginu, to samé se dá říct i o novém Assassinovi s Anvilem.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama