Destiny 2 se obejde bez Grimoire karet
Jednou ze zásadních výtek směřujících na adresu prvního dílu Destiny byla absence hlubšího příběhu i způsob jeho podání, což jste ostatně sami naznačovali v sekci komentářů již u příležitosti oznámení pokračování této hry. Dnes to každopádně vyznívá tak, že v Bungie tyto výtky vyslyšeli a druhý díl tak slibuje být odlišný, a to takže celkem podstatně.
Na povrch se totiž dostává informace o tom, že ze hry vymizí takzvané Grimoire karty, jež v prvním díle sloužily právě k vyprávění příběhového pozadí hry. Nově tedy tým Bungie slibuje zapracovat nejen příběh samotný, ale i všechny nutné indicie pro jeho lepší porozumění přímo do hry samotné.
Vyplývá to z rozhovoru magazínu Forbes se Stevem Cottonem, který má v Bungie na starost podobu herního světa. Ten na toto téma dodal, že v Bungie chtějí, aby hráči sami mohli objevovat příběh, a to skrze kampaň, předměty i postavy ve hře samotné a nemuseli tak opouštět její svět jen proto, aby se o něm samotném dozvěděli cokoli nového.
Samotné postavy příběhu by navíc neměly být nijak ploché a hlavního záporáka si prý vyloženě zamilujeme. Samozřejmě jak to dopadne v reálu, to uvidíme až časem, první přísuny informací však naznačují přinejmenším mírný obrat ve vývoji hry a v přístupu k této jinak ryze multiplayerové akci. A o váš názor na dosavadní vypuštěné informace se s námi určitě podělte v sekci komentářů. Hra samotná je k předobjednání na Xzone.