Další přísun informací o Destiny 2

19. květen 2017 09:47 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (11)

Včerejší odhalení Destiny 2 určitě s napětím sledovala drtivá většina fanoušků prvního dílu. Přeci jen se o pokračování multiplayerové akce šuškalo už od loňského roku, původně dokonce měla vyjít už loni v září, nakonec tomu však bude až o rok později. Herní svět jako by se nyní na okamžik zastavil a Destiny 2 je zkrátka všude. Nad rámec informací, které vám včera zprostředkoval Honza ve své novince, se vyrojila i celá řada dalších zpráv.

Předně, velká spousta z vás je hlavně zvědavá na co nejvíce záběrů ze samotného hraní. Server DualShockers přinesl celých 26 minut dlouhé video se záznamem hraní striku Inverse Spire. Záběry pocházejí z verze hry pro PlayStation Pro. Video naleznete pod tímto článkem. I z něj je patrné, že si druhý díl udržuje styl svého předchůdce, a to nejen po stránce hratelnosti, ale i uživatelského rozhraní a celkového výtvarného stylu. 

Jak již nějaký čas víme, Destiny 2 se na rozdíl od prvního dílu podívá i na PC. David Shaw ze studia Bungie v rozhovoru pro server PC Gamer uvedl, že se o PC verzi stará studio Vicarious Visions. Shaw tvrdí, že jedním z klíčových faktorů při vývoji PC verze je snaha dokázat hráčům, že se nejedná o pouhý port z konzolí. Vicarious Visions tedy Bungie nevnímá jako externí studio, které jen převede hru na jinou platformu, ale doslova jako součást vývojářského týmu. Cílem je, aby se Destiny 2 na PC hrála jako skutečná PC hra.

Poněkud nepříjemným zjištěním je, že se PC verze nedočká dedikovaných serverů. Shaw se k tomuto problému nechtěl příliš vyjadřovat, zmínil ale, že na vině je “komplikovaná topologie”. Původní Destiny v multiplayeru často trpěla množstvím lagů a to by se v případě druhého dílu nemělo opakovat, Shaw slibuje, že do hry byla implementována nová technologie. Ta ale zřejmě míří spíše na konzolovou verzi. Na PC bude hra distribuována skrz platformu Battle.net a zatímco konzolové verze vyjdou 8. září, datum vydání té pro PC zatím nebylo potvrzeno. Nevíme zatím ani to, zda bude mít Destiny 2 perzistentní hráčský účet, který bude možno migrovat mezi jednotlivými platformami.

PC verze nebude mít omezený framerate a hráči se dočkají i možnosti nastavení zorného pole. Samozřejmostí je plná podpora klávesnice a myši, textového chatu a podpora ultrawide monitorů a rozlišení 4K. Zatím sice neznáme hardwarové nároky hry, víme ale, na jakém stroji hra běžela během předváděcí akce. Hru tam poháněla grafická karta Nvidia GeForce GTX 1080 Ti, procesor Intel Core i7-7700 4,2 Ghz a 16 GB RAM. Společnost Nvidia už stačila vydat několik screenshotů ve 4K rozlišení, naleznete je v naší galerii.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20809076
red-icius napsal 20. 5. 2017 v 00.24

Drew7878: já se ale s tebou nechci shodnout :) to přece vůbec nepotřebujeme ani jeden :D
Za mě, pokud se těším na představení a první gameplay a pak na to hledím a řeknu jen "meh", tak mě to prostě neoslovilo a čekal jsem víc.. Do září mají dost času ukázat něco, co si řeknu, že stojí za to se na D2 těšit, jinak je mi to prostě fuk, koupím, zahraju, stejně jako dalších x věcí na podzim..
Aktuálně jediný co D2 přineslo je PC verze, čili teď budou na pořadu dne jen dementní diskuze o fps a hraní s myší vs ovladačem. Až se dozvím, jestli konečně dotáhli single část a nebo jestli se naklonili víc MP, tak pak budu vědět víc, zatím běží jen první promo vlna, která mě minula obloukem.. ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 19. 5. 2017 v 20.51

red-icius: Tady se neshodneme. Taky jsem majitelem všech DLC a já nechci, aby to vypadalo jinak, s tím jsem naprosto spokojenej. Ve dvojce se hlavně musí vypilovat různý "detaily" a podle toho co ukázali a řekli, se to daří. Až to vyjde, budeme moudřejší.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 19. 5. 2017 v 20.25

Drew7878: úplně jednoduše ti odpovím - čekal jsem nějakýho novýho zásadně odlišnýho nepřítele .. jsem majitel všech DLC u jedničky, hrál jsem všechny verze od day one, takže tohle co předvedli ve mě žádnej wow efekt neudělalo ;)
Jak jsem napsal, já D2 koupím, ale rozhodně jsem zklamanej z toho, jak málo to zatím vypadá jínak ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 19. 5. 2017 v 18.13

red-icius: Otázka je, co si od toho čekal? Že nějak změní gameplay a grafický styl? Proč by to proboha dělali? Musí zapracovat hlavně na obsahu a dalších detailech, které trápily první díl. Z toho, co zatím představili a ukázali, jsem spokojenej. Rozvíjí tu hru správným směrem ( alespoň pro mě).

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 19. 5. 2017 v 17.44

nějak mě zarazilo, že to vlastně je (a jak moc to je) pořád ta stejná hra, kterou sme hráli dozblbnutí a furt dokola před "lety".. rozhodně se teď už na to netřepu, jak sem myslel, že budu :D

Nahlásit nevhodný obsah

20874638
Daredavil napsal 19. 5. 2017 v 17.25

Cekal jsem vic, ne ze by se mi nelibilo co vidim, ale s novym zacatkem by mohli udelat vsechno vetsi svetlejsi zajimavejsi no ne?

Nahlásit nevhodný obsah

20880185
rezz3t napsal 19. 5. 2017 v 17.06

haha battle.net blizzard de fakt do sracek

Nahlásit nevhodný obsah

20863377
chrisjurco napsal 19. 5. 2017 v 16.25

Strejda Phil: Tak zas engine D1 bol stavaný aj na architektúru starej konzolovej generácie. Takto im to hádam da možnosť vydať tu hru tak, ako mala vyjsť už vtedy a nebudú sa musieť obmedzovať

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 19. 5. 2017 v 15.56

Proč prostě nevydali další DLC(za nekřesťanské peníze), toto je prakticky totožné s jedničkou.Vylepšení se dočkala jen grafika, mechanika nepřibyla žádná, přibude jen pár módů v MP, který je stejně jen dalším Halo.
Jediné, v čem se mohou pochlapit, je optimalizace a příběh a soundtrack, jinak v tom nevidím nic nového.Bungie příběh uměli, krucinál.Halo 3, Halo 2, příběhově skvělé hry.Ale Destiny?I MMO mají lepší příběhy, uvedu WoW, dále například SWTOR.

Nahlásit nevhodný obsah

20863377
chrisjurco napsal 19. 5. 2017 v 12.11

Neviem či som čakal viac... od letmého pohladu mi to príde celé trochu sofistikovanejsie a to som myslel že uhladenosť UI z jednotky je v žánre FPS neprekonateľná. Musím pochváliť farebnú paletu, ktorá mi z videí aj z traileru je sympatickejšia než z jednotky.
Jedine čo teda zostava robiť je počkať si aspon na betu a na release. Čo sa mna týka, meniť herne mechanizmy netreba, podstatnejšie je vypilovať dizajn, a s tým spojený story-telling.

Nahlásit nevhodný obsah

20850053
Karlositoo napsal 19. 5. 2017 v 11.38

Planeta z orbitu a textura povrchu nad mrakama je nejak moc kostickova. Jinak to vypada stejne jako jednicka,cekal jsem teda vic...

Nahlásit nevhodný obsah