Seasons after Fall je k mání na konzolích
Právě dnes dorazila na konzole kouzelná a pohádkově naladěná plošinovka Seasons after Fall, jež je od loňského září k mání na PC (a přečíst si můžete i Vojtovu recenzi). V té se vžijete do role drobné lišky ovládající kouzelnou schopnost měnit roční období dle libosti, což je zároveň základní mechanikou hry a stěžejním logickým prvkem hratelnosti. A jak tento princip funguje v praxi, to vám již může přiblížit konzolový launch trailer.
Každé ze zvolených ročních období má dramatický dopad na krajinu hry a kupříkladu v zimě zamrzají řeky i vodopády, kdežto jarní obleva naopak umí hladiny řek řádně zvednout. V létě poté lze spatřit zrychlený růst úrody, a to jen opět otevírá nové možnosti a zpřístupňuje jindy nedostupné lokace i pasáže.
Kouzelnou atmosféru hry nadále doplňuje původní hudba složená smyčcovým kvartetem i ručně malovaná grafika a hra díky tomu rozhodně dokáže potěšit hned více smyslů naráz. Vedle vizuální potěch pak Seasons after Fall slibuje i na konzole přinést zásadní otázky týkající se hlavních postav hry. Těmi jsou zvířecí obři zastupující čtvero ročních období, otazníky však visí nad tím, jaké je jejich postavení a jaké jsou jejich motivace v univerzu hry.