inzerce

Podívejte, jak se dělal motion capture k SH2

21. duben 2017 12:06 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (5)

Silent Hill 2 bývá dodnes mnohými fanoušky survival hororů označován za vůbec nejlepší fíl z celé série. Vyšel už v roce 2001, ale i v roce 2017 nás může něčím překvapit. Guy Cihi, který ztvárnil hlavního hrdinu Jamese Sunderlanda, se na svém kanálu na YouTube pod názvem GCNavigator pochlubil unikátním materiálem.

Skoro devítiminutové video obsahuje jedinečné záběry ze zákulisí a to, jak vznikal motion capture jedné ze zásadních scén. Záznam pochází z roku 1999, tak snad už se na nás nikdo nebude zlobit, pokud dosud druhý Silent Hill nehrál a “překvapí” ho spoilery.

Guy Cihi prozradil, že sám považoval nahrávku za ztracenou a našel ji jen díky tomu, že se rozhodl převést staré rodinné videopásky z formátu Hi8 na DVD. V každém případě jde o unikátní možnost nahlédnout trochu do historie. Je zřejmé, že vývojáři z Konami už tehdy věnovali filmovému pojetí hry velkou pozornost.

Zdroj: PressA2Join, Bloody Disgusting!

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20907524
filip.koskan napsal 24. 4. 2017 v 19.29

Hero Of The Injustice: FFX forever.. nedávno jsem dohrál na Vitě, škoda že se na Vitu nedělá víc remaku.. to je platforma na kterych bych to po nocich hral;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20879588
Orochi napsal 23. 4. 2017 v 10.20

Silent Hill 2 najlepšia hororová hra z naj soundtrackom !!

Nahlásit nevhodný obsah

20912174
The End napsal 21. 4. 2017 v 14.07

Ocelotr2.0: I Final Fantasy X vypalo na tu dobu fantasticky.
Nejlépe FFX vypadalo v cutscénách :-D

Editováno: 21. 04. 2017 v 14.07

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.0 napsal 21. 4. 2017 v 13.43

Grafiku postav v sérii SH máloco na PS2 dohánělo. Možná Metal Gear Sollid 2, i když ani tam nebyly tak dobré - MGS2 měl ovšem neuvěřitelný framerate, na to že to byla jedna z prvních her na PS2. Jediné hry, které tomu mohli konkurovat byly Jak and Daxter a Ratchet and Clank. Je zajímavé kolik toho dokázali první hry z PS2 vymáčknout a je pak smutné, když člověk viděl ke konci jejího životního cyklu, brutální, zubaté a nehratelné CASH-INy typu SSX4. Dodnes trvám na omluvě od EA, za tak bezskrupolózní zkurvení značky.

Editováno: 21. 04. 2017 v 13.43

Nahlásit nevhodný obsah

20912174
The End napsal 21. 4. 2017 v 12.34

Na motion - capture se dívám moc rád. Vždy je zábavné sledovat a porovnávat akce ze hry se samotnou prací ve studiu.
Nejradši mám motion - capture ve studiu Naughty Dog,
tam je vždy veliká psina :-D

Editováno: 21. 04. 2017 v 12.34

Nahlásit nevhodný obsah