Autora Rime odrovnaly komentáře hráčů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Autora Rime odrovnaly komentáře hráčů

Autora Rime odrovnaly komentáře hráčů

Jiří Bigas

Jiří Bigas

19. 4. 2017 12:32 35
Reklama

Raúl Rubio, který vede vývoj logické dobrodružné hry Rime od španělského studia Tequila Works, se v rozhovoru pro magazín Edge svěřil s velice emotivním momentem, který prožil při práci na nadějném titulu. Ten vychází už 26. května.

Rozhodila ho podle jeho slov zpětná vazba od hráčů. Zřejmě udělal tu chybu, že se namísto občasného setkání s kritickými komentáři v diskuzních fórech rozhodl nasát veškeré výhrady potenciálních zákazníků naráz. “Strávil jsem před půl rokem nějaký čas tím, že jsem si prošel komentáře na NeoGAFu za dva a půl roku,” zavzpomínal Rubio.

“Doslova jsem probrečel dva dny. Zčásti proto, že prostě nedokážu pochopit tu krutost, ale především proto, že jsem ty roky mohl vidět během dvou dní,” pokračoval. Začal podle svých slov chápat, že možné lidé mohou něco milovat tak moc, že to začnou nenávidět.

Kdyby údajně tyto komentáře četl dříve, hra by vůbec nemusela vzniknout. Možná se vám může zdát taková reakce přehnaná, ale není zase tak těžké uvěřit, že i vývojářů se může ostrá kritika dotýkat, zejména, pokud jsou přesvědčení, že není spravedlivá.

Jak připomíná jeden z uživatelů na NeoGAFu, negativní odezvu vyvolaly třeba spekulace z roku 2015, že vývoj nejde dobře. Tehdy se tvrdilo, že Sony není s výsledkem spokojená, což mohlo vyústit v pozdější rozchod s vývojáři, a testeři si stěžovali, že je Rime nudný, protože neobsahuje žádné souboje, ale jen hádanky a cestování mezi nimi.

Nelibost hráčů přiživily rovněž loňské spekulace, že reveal trailer byl ve skutečnosti render a jen se tvářil jako gameplay. Mělo jít o informace od zdroje blízkého studiu. To tak mělo údajně problém z představené vize vůbec dát dohromady skutečnou hru.

Podle zdroje si Sony při přerušení partnerství myslela, že hra nemá žádný smysl a v podstatě to ani není hra v pravém slova smyslu. Kritika se ale týkala i samotného Rubia, který byl prý vyhozen ze studia MercurySteam, protože neměl ponětí o hrách ani technologii a jeho nápady měly být šílené. Většina autorů Deadlight, první hry od Tequila Works, navíc mělo ze studia odejít a Rime dělají jiní lidé.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama